Gjest VV Skrevet 26. mai 2012 #1 Skrevet 26. mai 2012 Er en "voksen" person (24) som gjerne ønsker å redusere mellomrommene mellom tennene mine betraktelig, ikke nødvendigvis fjerne dem, og ønsker naturligvis at det ikke skal synes så altfor godt. Lurer derfor på om noen har har noen erfaring med de gjennomsiktige klossene? Får man hvit streng til dem? Og er de mulig å bruke på smale tenner? Og så lurer jeg på hvor lang tid det vanligvis tar å trekke sammen tennene f.eks per millimeter, er det noen som har noen peiling på det? Såvidt jeg vet per i dag er det ikke noe annet enn glippene som bør gjøres noe med. Er skjemmende å ha flere glipper som synes godt...og jeg er ikke akkurat den mest forfengelige
Gjest Invisalign Skrevet 26. mai 2012 #2 Skrevet 26. mai 2012 Er en "voksen" person (24) som gjerne ønsker å redusere mellomrommene mellom tennene mine betraktelig, ikke nødvendigvis fjerne dem, og ønsker naturligvis at det ikke skal synes så altfor godt. Lurer derfor på om noen har har noen erfaring med de gjennomsiktige klossene? Får man hvit streng til dem? Og er de mulig å bruke på smale tenner? Og så lurer jeg på hvor lang tid det vanligvis tar å trekke sammen tennene f.eks per millimeter, er det noen som har noen peiling på det? Såvidt jeg vet per i dag er det ikke noe annet enn glippene som bør gjøres noe med. Er skjemmende å ha flere glipper som synes godt...og jeg er ikke akkurat den mest forfengelige Søk på Invisalign, dette er gjennomsiktige plastikkskinner som ingen legger merke til! :-) jeg fikk dem for en uke siden og ingen ser at jeg har dem på:-) som regel også kortere behandlingstid enn vanlig tannregulering.
Gjest VV Skrevet 27. mai 2012 #3 Skrevet 27. mai 2012 Søk på Invisalign, dette er gjennomsiktige plastikkskinner som ingen legger merke til! :-) jeg fikk dem for en uke siden og ingen ser at jeg har dem på:-) som regel også kortere behandlingstid enn vanlig tannregulering. Det er for dyrt til at det er aktuelt, dessuten er det for lang reisevei til nærmeste tilbyder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå