Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Endte i senga med en fra jobben jeg nå har slutta i for ei uke siden etter en jobbfest. Var i utgangspunktet ganske sikker på at det var en ONS, men har etterhvert begynt å få sansen for fyren.

Dagen etter sov han her til over formiddag, holdt rundt meg etc. Han la meg til på facebook med en gang han kom hjem.

Etter to dager skriver han til meg på facebook, spør hvordan helga mi var etc. Jeg foreslår at vi kanskje kan ta en øl en dag, noe han sa ja til, og jeg la ballen over til han.

To dager senere har han prøv å ringe midt på natten. Erta han litt for det, men presiserte at jeg ikke er interessert i å være en nødløsning for kvelder på byen. Han skjønte det og mente at det var jeg ikke, at han ikke skulle ringe meg på natta og at vi skulle finne på noe sammen en dag.

Samme dag skriver han til meg på facebook, og spør om vi skal ut (skulle feire ferdig eksamen), enden på visa ble at han ble med. Vi drakk litt for mye og han ble med meg hjem. Neste dag dro han tidlig på jobb, men vi holdt kontakt på sms. Han ville at jeg skulle komme å jobbe min siste vakt på jobben sammen med han dagen etter (kan bestemme selv når jeg vil ta den vakten). Det gjorde jeg ikke, men måtte opp dit å hente noe jeg hadde glemt på fredag. Han kom bort og vi snakka kort. Hadde dårlig tid, men sendte han en hyggelig melding etterpå og sa at jeg ønsket å se ham i helgen.

Han svarte at han ikke skulle ut i går (han visste at jeg skulle det), at han skulle hjem og sove pga jobb i dag, men at han skulle drikke øl i dag istedet. Jeg hadde ikke sagt noe om å dra ut, hadde egentlig tenkt at det var hyggelig å bli kjent på andre måter. Han skriver "Ikke drikk for mye i kveld du da". Vi tulla litt om det, så jeg erta han og sa at jeg hadde spurt noen på jobben om han var ei mannehore. Til svar da får jeg "jeg er ei mannehore".

Jeg spør om det er det jeg kan forvente av han da; forvente å være en av alle han driver å ligger rundt med og ingenting anna, samt om jeg burde teste meg for sykdommer. Sier også at han ikke må misforstå, at jeg ikke trodde vi var på giftern liksom, men at jeg liker å vite hva jeg har å forholde meg til og at moralen er at jeg ikke gidder være et hull i mengden. Han svarer "Hehe, det er du som er på giftern her. Du trenger ikke teste deg, det er jeg ganske sikker på :)". Jeg forklarer videre at i mitt hode er det å ha sex og bli kjent med hverandre en ting som pleier å utvikle seg og jeg gidder derfor ikke stå med sjegget i postkassa når han flyr rundt. Han svarer "Jeg ligger ikke rundt, så vet du det :)".

På dette tidpunktet har jeg blitt enda mer forvirra. Kan han ha tulla når han sa at han var ei mannehore, siden vi hadde en ertende tone allerede?

Jeg svarer at da er ting greit, for utover det er jeg avslappa og tror ikke at vi er sammen eller noe. Jeg skriver en til melding for å avslutte hele samtalen fordi jeg var på vei på byen; Jeg sa at jeg ikke orka diskutere det mer og hvis vi tenkte forskjellig etterhvert får han sifra, for det liker jeg. Svaret jeg får er "Det er du som prater, hehe. Drikk og kos deg du :) vi prates."

Det skal nevnes at han ofte virker litt barnslig og kort på meldinger både på sms og på facebook, han bruker sjeldent smiletegn, men mitt inntrykk er at han er sånn både når jeg har tatt kontakt, og når han har gjort det. Det må også nevnes at jeg veit at han var med ei dame hjem to dager før han ble med meg hjem, og at dagen han sjekka meg opp hadde han sagt til ei jeg kjenner at han skulle prøve seg på en av vennene hennes. Jeg blir litt forvirra av dette, fordi jeg ligger absolutt ikke rundt, og lurer på om dette kan ha noe å si for hva han tenker om meg, at det kanskje ikke betyr noe for han?

Det jeg lurer på er hva jeg bør gjøre videre nå?? føler meg litt flau og overreagerende, særlig dersom det han sa om å være mannehore var tull. Er redd jeg har skremt han vekk, men samtidig er det bedre for meg å vite hvilken type mann jeg har med å gjøre istedet for å holde på med han og ende opp med å bli forelska i en som bare ser på meg som "en av alle jentene".

På den andre siden svarte han jo på alle meldingene, presiserte at han ikke ligger rundt som en respons på at jeg spurte om det var det jeg hadde å forholde meg til og at vi prates. Ligger det noe i dette, eller er han bare hyggelig? Synes signalene hans er ganske motstridende.

Beklager for langt innlegg, takk til deg som orker å lese!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du bør være litt avslappet til dette fremover. Ikke vær den som først tar kontakt hele tiden, og prøv å finne på ting sammen med ham som ikke ender opp i sex. Da finner du nok ut etterhvert om det er deg han er interessert i, eller sexen.

Har dere noen felles bekjente så kan du jo spørre litt om hva slags type han er. Har han vært i lengre forhold tidligere?

Håper det ordner seg for dere hvertfall.

Skrevet

jeg tviler sterkt på at det var så smart å begynne slik som du gjorde via sms etter så kort tid. Han er nok ikke forelska etter så kort tid så da er steget å gå enkelt.

AnonymBruker
Skrevet

Vi har noen felles kjente, men de er ikke sånne venner som henger så ofte. Jeg spurte hun ene, og hun sa at han var en veldig grei fyr men at hun ikke ante hvordan har var i forhold til damer. Dette tyder jo på at han ikke har vært i no forhold så lenge hun har kjent ham (i 1,5 år tror jeg).

Jeg er ikke forelska i han heller, så det er helt greit at han ikke er ;-)

Jeg er også veldig klar over at det var dumt, veldig dumt. Jeg er vel litt "skada" etter tidligere dritt jeg har blitt utsatt for når jeg har holdt på med gutter. Nå er jeg egentlig bare keen på å fikse det og håper at han lar det gå... Jeg vet egentlig bare ikke hva jeg kan bidra med for at det skal gli litt over til å bli "normalt" igjen, om dere skjønner hva jeg mener?

Jeg skjønner veldig godt om han er litt skremt, så dersom han ikke tar kontakt igjen, er han vel gått videre ja... Men er det greit eller bare veldig dumt av meg å prøve å kontakte han når det har gått en stund, dersom han ikke gjør det først?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...