AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #1 Skrevet 26. mai 2012 Jeg har ett navn som er bestemt og det er: Vesla til hun minste babyen. Men hva passer til kullsøstra hennes? Hun er større. Vesla og..... ? Morro om det navnet begynte på bokstaven V. ? Eller "størrelsekallenavn" ? Feks. "Stora" ol. Jeg synes disse navna er fine. Hvem er finest? Passer best? Vivi Vera Vanja Viola Vilma Vivian Flere forslag?
Gjest ¤ Pikekyss ¤ Skrevet 26. mai 2012 #4 Skrevet 26. mai 2012 (endret) Såg plutselig at tråden låg innunder kjæledyr. Trodde det var dine egne barn du pratet på. Tok liksom ikke hintet på at du kalte det for kullsøstra heller med en gang. Men jeg syns Vilma er et pent navn viss det er snakk om en hund. Endret 26. mai 2012 av ¤ Pikekyss ¤ 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #5 Skrevet 26. mai 2012 Såg plutselig at tråden låg innunder kjæledyr. Trodde det var dine egne barn du pratet på. Tok liksom ikke hintet på at du kalte det for kullsøstra heller med en gang. Men jeg syns Vilma er et pent navn viss det er snakk om en hund. Hehe morsomt.
Gjest ¤ Pikekyss ¤ Skrevet 26. mai 2012 #6 Skrevet 26. mai 2012 Såg liksom for meg DEN forskjellsbehandlinga og utviklinga av eit mobbeoffer ved å kalle barna for Vesla og "Stora". Hehehe. Har en kompis med en stor og en liten katt, de har fått tilnavna Timon og Pumba (evt "Pombabomba") men det er jo hannkatter igjen da. Hva med Vesla og Dumbo?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå