Gå til innhold

Teddybjørner litt utenom det vanlige!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare et tips for dere som vil ha en teddybjørn litt utenom det vanlige til barna deres: her er det eksklusive saker som kanskje er best å sette på øverste hylle inntil poden blir myndig (minst)!

http://www.teddy.no/page9.html

Veldig fine, men.... SÅ fine...?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

:o Over to tusen for en teddybjørt......

Dette må jo i hovedsak være for samlere og ikke barn. Mine barn leker med bamsene og da bør de tåle å gå i stykker.

Men de var jo fine da.

Skrevet

For barna så spiller ikke prisen noen rolle. En Teddy som er kjøpt på Nille for 20 kroner er like fin og minst like morro å leke med i barns øyne. Kan ikke forestille meg at bamser til 2000 kroner er ment som leketøy :roll: , ihvertfall ikke for folk flest :briller: .

Skrevet
For barna så spiller ikke prisen noen rolle. En Teddy som er kjøpt på Nille for 20 kroner er like fin og minst like morro å leke med i barns øyne. Kan ikke forestille meg at bamser til 2000 kroner er ment som leketøy :roll: ' date=' ihvertfall ikke for folk flest :briller: .[/quote']

En sannhet med modefikasjoner... En leke bør være kvalitet. Både for å tåle å bli lekt med uten at den går i stykker, for at den skal være sikret mot å inneholde noe som er farlig for små barn og spise, og for at man skal unngå krisen når favorittleken går i stykker. Men en teddy som koster 2000,- er nok litt i overkant for de fleste barn.

Skrevet

Jeg mener å ha lest at barn foretrekker kosedyr som er mest mulig naturtro, det er vi voksne som syns teddybjørner er så søte.. :roll:

Det stemmer ihvertfall for min del. Når jeg var liten og gikk amok i katalogen fra lekebutikken, var det kosedyrene som så ut som ulver og løver og slikt jeg ville ha.

Søsteren min var helt besatt en gang, hun skulle ha et esel! Unger er rare.. :ler:

Skrevet

Eh.... SÅ glad i teddybjørner er jeg dog ikke.... - og datteren min får ikke bli det heller :hoho:

Skrevet

wow, vår lille sønn liker bare en blå bamse fra ikea han, som kostet under 50.- Det er den han går og bærer med seg rundt overalt. Så det er bra han har lagt seg på en sånn linje, de andre ble nok litt for ekslusive for vår lommebok ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...