Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag er det akkuratt tre uker siden jeg tok min første tatovering. Den er ganske stor og fargerik. Jeg hadde tenkt nøye gjennom dette og gledet meg veldig. Ikke noen impulstatovering i det hele tatt.

Noen dager syns jeg den er utrolig kul, mens andre dager skulle jeg ønske jeg hadde droppet hele tatoveringen. Jeg tenkte kanskje det ville gå over etter noen dager, men nå har det som sagt gått 3 uker. Det litt sånn at annenhver dag er den fin og ikke. Den er på låret, så det er ikke ofte folk ser den.. Men det er jo en fin tatovering.

Flere som har opplevd dette med tatovering? Hvor lang tid tok det før du vendte deg til at den var der? :sukk:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min er mellom skulderbladene bak i nakken, så jeg bare glemmer at jeg har en siden jeg ikke ser den veldig ofte :gjeiper:

Forhåpentligvis blir du vandt til det og kan leve med det. Bare ikke ta flere tatoveringer :)

AnonymBruker
Skrevet

Sammenlign det med BARN,noen dager er bedre enn andre,men bare aksepter at de

er der for å bli,enkelt og greit...

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk min for 10 år siden og angrer fortsatt innimellom

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk min for 10 år siden og angrer fortsatt innimellom

Er din stor og fargerik? Hvor er den? :)

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også min mellom skulderbladene, og glemmer den stort sett hele tiden.

I begynnelsen synes jeg den var så FIN, og ville helst gå med gensere som var hang ned bak i nakken/ryggen så folk skulle se den. Nå tenker jeg ikke på at den er der. Noen ganger om jeg skal gå med oppsatt hår og veldig pen kjole tenker jeg på det, men ellers er den bare der.

Min var også godt gjennomtenkt og en jeg ønsket meg veldig. Men jeg var veldig bevisst på at jeg ikke ville ha den et sted hvor jeg kunne se den selv hele tiden, og som kunne "kles bort" om jeg vil.

Jeg er fortsatt fornøyd med at jeg tok den! Og når jeg ser ryggen min i speilet, er den bare en del av meg.

Du venner deg nok til din etterhvert! Og da blir du sikkert kjempefornøyd!

• Liker 1
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Er din stor og fargerik? Hvor er den? :)

Ts

Nei. Min er halvstor og svart hvitt mellom skulderbladene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...