Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hei.

jeg har vert sammen med en dame i to år nå snart, og har aldri hatt det bedre hele livet mitt enn sammen med henne. men den siste tiden har vi hatt litt problemer.

vi har pratet sammen og kommet frem til at vi har vært alt for mye sammen etter jobb og skole den senere tid, noe som har ført til at vi har blitt litt "lei", samtidig som vi ikke er det.vi har heller ikke gjort stort sammen heller, selv om at det også er godt i blandt men ikke for mye i det lange løp men i det lange løp blir man lei..

jeg vet jeg kunne gjort mye mer for forholdet, å det kommer jeg til å gjøre fra denne dag å resten av livet, for jeg vet at hun er den rette!

vi trengte vel egentlig bare å snakke ut om alt, som har gjort at jeg har sett hvor jeg må skjerpe meg.

vi bruker å dra ut å spise å slikt, noe vi ikke har gjort på en stund.blir det for dumt hvis jeg plutselig tar henne med ut på en fin restaurant etterfulgt av kino el. lignende? og kanskje gi henne en overhaling på skjønnhetsklinikk med kroppsmasasje/ansiktsbehandling, pedikyr, manikyr osv..? bør jeg vente litt med tanke på det som har skjedd?

håper det er noen som kan gi meg noen tips, for jeg vil gjøre alt jeg kan for oss. hun betyr alt for meg.får ikke sove, det eneste jeg tenker på er å få forholdet i orden.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Synes du kan ta henne med på middag og så snakke om forholdet deres, hva du føler etc.

En overhaling på skjønnhetsklinikk med kroppsmasasje/ ansiktsbehandling, pedikyr, manikyr osv. synes jeg er litt underlig etter hva som har skjedd. Hadde virkelig begynt å lure, jeg. Foreslår at du har de tingene i bakhånd til evt. en bursdag eller hyggelig overraskelse når ting har ordnet seg mellom dere igjen.

Gjest Anonymous
Skrevet

vi skulle dra på den middagen i dag.men så langt kom vi aldri.ble sittende å prate. det endte med at vi be enige om en "pause". altså det er slutt. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for jeg elsker den dama over alt på jord, og er villig til å ofre alt for henne.men, får vel ikke muligheten til det.=/

*deprimert*

Gjest Anonymous
Skrevet

Opp med humøret. Det er ikke slutt, bare en pause. La henne få litt ro og fred til å samle tankene og fundere over livet. Pass på at du ikke gjør noe dumt i mellomtiden (Snakker til henne i fylla e. lign/ ringer henne om natta). Hvis du elsker henne, får du kjempe for henne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...