Gå til innhold

Stillinger som er mer/ mindre fordelaktige?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Prøver hardt (men prøver å ikke stresse) men har prøvd snart et år, og utvider tips- horisonten. Er det noen stillinger som sies å være gode/ ikke gode om man skal treffe?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bakfra er den beste, da sæden treffer "rett på". Hvis du f.eks. skulle ha bakovervendt livmor, vil bakfra være tilnærmet eneste mulige stilling å unnfange i.

Skrevet

Jeg ble gravid begge gangene i riktig tidspunkt ( med tanke på eggeløsning) og at vi begge hadde orgasme samtidig. Jeg leste et sted som jeg ikke husker på hvor lenger at det "åpner et slags lite dør " og gjør befruktningen lettere enn vanlig.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med jenta oppå? Dumt?

Skrevet

Stillingen har ikke noe å si for befruktning. Sædcellene skytes inn i stor fart, og begynner å svømme mot målet uansett hvilken stilling man er i.

Det eneste som virker negativt på befruktning er sex i vann.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lå med rumpa på en pute et kvarters tid etter sex. Pleier uansett å ligge å kose litt etterpå, så vi svippet bare en pute under;) Vet ikke om det hadde noe å si, men ble gravid i 2pp. Vi hadde også ofte sex, ikke bare rett ved eggløsning. Det var nok lurt, for terminen ble flyttet noe, som viser at eggløsning var senere enn vi hadde trodd.

Lykke til, kan skjønne at et helt år føles lenge... Kanskje dere kan høre med legen om dere kan sjekke dere snart? Kanskje det går bedre med litt hjelp:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...