Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste trådene på KG begynner med et spørsmål til medlemene om et eller annet problem. Følgelig ønskes et riktig og sannferdig svar.

Og så jeg vil spørre om hvorfor er det så mange som svarer med: Jeg vet ikke riktig men mener at jeg har lest et sted, men er ikke sikker.

Det må da gå an å la være å svare, når men ikke har pæiling!! :roll:

Når man er ute og kjører, og spør noen om veien til#%&*, så vil vel de aller fleste ha et riktig svar?? eller..... :murvegg: :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe å irritere seg over midt på svarte natta ja :ler:

Det jeg vil anse som et større problem, er folk som sier "åååh, herregud, dette har vært oppe mange ganger før." Eller "er DET noe å spørre om da?" Eller "Gjør du et søk, så kommer det massevis av tråder om det." ( kommentar til siste setning,- om en bruker er ny, så er det ikke så greit å bare søke opp ting. Hvorfor skal man uansett søke opp tråder på alt en har å spørre om ? Jeg har søkt på ting mange ganger før jeg har spurt, men det hjalp meg ikke, så jeg måtte spørre likevel osv osv. )

Om folk synes det er så fælt å svare på div. ting eller irriterer seg over ting som blir spurt om,- DA synes jeg de kan droppe å svare i stedet...

Vil til sist si at jeg ikke har opplevd så mye av denne tendensen, men jeg ser at andre brukere har det slik i blant.

Gjest Anonymous
Skrevet

Er jo egentlig enig, men samtidlig så viser det jo at brukere faktisk tenker på saken, og gir beskjed om det og kanskje kommer tilbake med svar når de har funnet det.

Med det Diva skriver, er jeg fullstendig enig i.

Skrevet

Det er da et innspill om hva man tror.

Og kanskje andre da kan bekrefte eller eventuelt avkrefte dette, om de er mer sikre.

Gjest bare lille meg...
Skrevet
Noe å irritere seg over midt på svarte natta ja :ler:  

Det jeg vil anse som et større problem, er folk som sier "åååh, herregud, dette har vært oppe mange ganger før." Eller "er DET noe å spørre om da?" Eller "Gjør du et søk, så kommer det massevis av tråder om det." ( kommentar til siste setning,- om en bruker er ny, så er det ikke så greit å bare søke opp ting. Hvorfor skal man uansett søke opp tråder på alt en har å spørre om ? Jeg har søkt på ting mange ganger før jeg har spurt, men det hjalp meg ikke, så jeg måtte spørre likevel osv osv. )

Om folk synes det er så fælt å svare på div. ting eller irriterer seg over ting som blir spurt om,- DA synes jeg de kan droppe å svare i stedet...

Vil til sist si at jeg ikke har opplevd så mye av denne tendensen, men jeg ser at andre brukere har det slik i blant.

helt enig Diva!!! :blunke:

Skrevet

Hva var spørsmålet igjen? :forvirra:

Skrevet

ENIG MED DIVA! (Jeg var så enig at jeg måtte rope. :oops: Håper det er mange som føler seg truffet, og tar det til etterretning.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...