AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 Har chattet litt med en fyr på en datingside. Han ga meg uoppfordret tlf.nr. sitt og la meg til som venn på fb etter noen dager (var hans forslag). Han var veldig ivrig på at vi snart måtte møtes og spurte om jeg hadde fri i helgen. Jeg svarte ja og har ventet på tilbakemelding i et par dager nå. Samtidig ser jeg han ofte pålogget både fb og datingsiden der vi møttes. Jeg skjønner jo at vedkommende sikkert har mistet interssen og/eller har noe på gang med andre som han finner mer interessante. Men: Er dette vanlig oppførsel i nettdatingens verden? At folk bare "forsvinner" uten forvarsel?
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #2 Skrevet 25. mai 2012 Har chattet litt med en fyr på en datingside. Han ga meg uoppfordret tlf.nr. sitt og la meg til som venn på fb etter noen dager (var hans forslag). Han var veldig ivrig på at vi snart måtte møtes og spurte om jeg hadde fri i helgen. Jeg svarte ja og har ventet på tilbakemelding i et par dager nå. Samtidig ser jeg han ofte pålogget både fb og datingsiden der vi møttes. Jeg skjønner jo at vedkommende sikkert har mistet interssen og/eller har noe på gang med andre som han finner mer interessante. Men: Er dette vanlig oppførsel i nettdatingens verden? At folk bare "forsvinner" uten forvarsel? Jeg er i samme situasjon og lurer også..
Gjest Anna.S Skrevet 25. mai 2012 #4 Skrevet 25. mai 2012 Ja det er ganske normalt. Man har liksom ikke noe konkret før man har en date og plutselig så er det noen andre som har vekket interessen mar.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #5 Skrevet 25. mai 2012 TS her..Takk for svar. Søren og. Det var det jeg fryktet, men får vel bare venne meg til at dette er en del av gamet da.. Får vel ta å "unfriende" han fra fb da.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #6 Skrevet 25. mai 2012 Kanskje han venter på at du tar iniativet på sted og tid??
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #7 Skrevet 25. mai 2012 Kanskje han venter på at du tar iniativet på sted og tid?? Tja..Det kunne nok vært tilfelle dersom personen var litt mer tilbakeholden kanskje.. Men han har vært ganske pågående og svart raskt på alle meldinger inntil denne siste, der jeg skrev hvilke dager og tider på dag jeg var ledig i helgen. Tidligere i uken skrev han at han også hadde helgen fri. TS
Sandie Skrevet 25. mai 2012 #8 Skrevet 25. mai 2012 Og så har vi dem som avtaler tid- og møtested for så å aldri dukke opp
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #10 Skrevet 25. mai 2012 Slett jævelen! Det var også min første tanke, men tror jeg skal vente litt med det.. Hadde vært interessant å se om han tar kontakt igjen senere når det kanskje ikke er noen "bedre" å finne. Men uansett er min motivasjon for å møte ham er blitt ganske lav etter dette - hvis han da skulle komme til å spørre igjen (noe jeg ikke tror). TS
Steinar40 Skrevet 25. mai 2012 #11 Skrevet 25. mai 2012 Det var også min første tanke, men tror jeg skal vente litt med det.. Hadde vært interessant å se om han tar kontakt igjen senere når det kanskje ikke er noen "bedre" å finne. Men uansett er min motivasjon for å møte ham er blitt ganske lav etter dette - hvis han da skulle komme til å spørre igjen (noe jeg ikke tror). TS Da må det jo være bedre for deg å ikke gi ham den muligheten. Tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #12 Skrevet 25. mai 2012 Da må det jo være bedre for deg å ikke gi ham den muligheten. Tenker jeg. Ja.Det er nok sant. Sikkert best å glemme hele greia. Jeg hadde uansett ikke svart om han hadde prøvd å kontakte meg igjen senere. Men det hadde vært deilig å la ham smake sin egen medisin, hvis du skjønner hva jeg mener..
Steinar40 Skrevet 25. mai 2012 #13 Skrevet 25. mai 2012 Ja.Det er nok sant. Sikkert best å glemme hele greia. Jeg hadde uansett ikke svart om han hadde prøvd å kontakte meg igjen senere. Men det hadde vært deilig å la ham smake sin egen medisin, hvis du skjønner hva jeg mener.. Ja, det er jo alternativet. Så lenge du ikke ombestemmer deg.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #14 Skrevet 25. mai 2012 Ja, det er jo alternativet. Så lenge du ikke ombestemmer deg. Selv om dette ser ut til å være vanlig oppførsel på "Det elektroniske kjøttmarkedet" , så er det nok til at jeg ikke stoler noe særlig på den personen mer og da skal det veldig mye til at jeg ombestemmer meg. TS
mousepad Skrevet 25. mai 2012 #15 Skrevet 25. mai 2012 Dere kjenner ikke hverandre så godt enda og det har kanskje dukket opp planer for han denne helgen som han syntes er vanskjelig for han å forklare til deg. Se det an litt iallefall, men finner han ikke tid til deg innenfor et rimelig tidspunkt hadde nok jeg også lurt på om han var interessert.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #16 Skrevet 26. mai 2012 Jeg har avbrutt kontakt på den måten flere ganger selv og synes det er mye bedre enn å si Sorry jeg fant en mer interessant enn deg!!! De fleste folk liker ikke konfrontasjoner og på nett er det enklere å styre unna enn i det virkelige liv. derfor velger mange det. Tror mange jenter gjør det også! Å få dama over på FB er en grei måte å holde døra på gløtt hvis det er damer man er usikre på. Han vil nok sikkert ta kontakt med deg igjen dersom det går skeis med den nye dama hvis dere fortsatt er FB friends har han deg tilgjengelig der!!!
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #17 Skrevet 26. mai 2012 Det er vanlig, jeg gjør det selv også (jeg er jente). Syns det er likegreit å slutte å svare, evt at den andre slutter å svare. Hvis man skal komme med en grunn til det (tidlig i mailutvekslinga) syns jeg bare det virker rart, og inbilsk. Det er jo ikke akkurat forpliktende å skrive noen mailer..det er jo mest for å bli litt kjent, sjekke om det virker interessant...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå