AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 Hei! Jeg har slanket meg en god del det siste året ved å spise veldig sunt, samt veldig sjeldent godteri og alkohol. Nå har jeg hatt idealvekten min i ca et halvt års tid, men jeg savner maten jeg spiste før. Eksempler er pizza, lasagne, diverse sauser og sist men ikke minst; godteri! Jeg vil jo ha en livsstil jeg kan leve med resten av livet, samtidig som jeg forblir på vekten min uten å bli en jojo-slanker. Så er det faktisk mulig å innføre disse matvarene i hverdagen uten at det påvirker vekten for mye? Begynner å gå lei av skinkepålegg og kun mager middag, vil ha variasjon! Hvordan gjør dere det? Blir det kun utskeielser i helgene, eller unner dere dere noe godt i hverdagen og? Påvirker dette vekten? Og da tenker jeg på personer med en normal aktiv livsstil, ikke de som trener type 3 timer hver dag og spiser hva de vil pga dette. Setter pris på svar
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #2 Skrevet 25. mai 2012 Jeg gikk rett tilbake til gamle vaner etter endt slanking. Hadde gått ned nesten 30 kg, gikk opp igjen 35. La på meg alt + litt til i løpet av bare et halvt år.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #3 Skrevet 25. mai 2012 Men du kan jo spise pizza, diverse sauser og lasagne uansett vel? Enten kan du lage sunn pizza med grov bunn, bruke karbonadedeig og squash i lasagnen, lage sunnere saus osv. Det er jo ikke så mye som skal til, før du kan unne deg dette nesten hver dag. Om det ikke er et alternativ så kan du jo så klart spise vanlig pizza, bare det ikke skjer for ofte. Du lever jo bare en gang, så hvorfor ikke unne seg det en har lyst på? Jeg er normalvektig, og spiser ganske så normalt. I dag har jeg spist pizza, rundstykker og frukt. Om jeg hadde hatt lyst på sjokolade, så hadde jeg spist det. Men i hverdagene så pleier jeg stort sett spise sunt. Du kan spise alt det du vil, men alt med måte såklart. 1
Påsagløggen Skrevet 25. mai 2012 #4 Skrevet 25. mai 2012 Tren og forbrenn like mange kalorier du putter inn, så kan du spise hva du vil. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå