Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bobler
Skrevet

Jeg syntes det er kjempebra, og du har nok mye lettere for å få jobb enn dem. :)

De trenger en jobb de også.

• Liker 1
Skrevet

Ærlig talt, jeg synes det er FLOTT at disse menneskene får jobber! Det finnes noe for deg også, bare fortsett å søke.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så ta slike jobber, da.

Hvor finner jeg dem da? Siden det bare er å ta

Gjest ¤ Pikekyss ¤
Skrevet

Da råder jeg deg til å søke på slike jobber da.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Hvor finner jeg dem da? Siden det bare er å ta

Du leter.

Avisen, NAV, internett, bekjente eller du gjør som mennesker har gjort i all tid: du går rundt omkring til bedrifter/mennesker som kan trenge din arbeidskraft.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du går bort der det jobbes og spør om de trenger folk.

Skrevet

jeg forstår ingenting jeg. Alle klager slik om hvor vannskelig det er å få jobb og sommerjobber. Jeg holder på å studerer nå så jeg jobber ikke så mye lengre. Men jeg har hatt jobb siden jeg var 15 år. Jeg har fått sommerjobb hver sommer. Jeg har kun en veninne som har strevt litt med å få seg jobb, dette er fordi hun er svært kresen. hvorfor er det så vannskelig? Hvor søker dere?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som. Nordmann har du 10x lettere for å få deg jobb enn utlendinger. Er bare å annonsere etter strøjobber. Gheeez. Typisk nordmenn å skulle ha alt servert på sølvfat. Disse mennene har tigget og spist ut av søpla i måneder før de fikk en strøjobb. Snakk om å ha is i magen!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

hvorfor er det så vannskelig? Hvor søker dere?

Bensinstasjoner, butikker, kiosker, dagligvare....

Gjest ¤ Pikekyss ¤
Skrevet

Som. Nordmann har du 10x lettere for å få deg jobb enn utlendinger. Er bare å annonsere etter strøjobber. Gheeez. Typisk nordmenn å skulle ha alt servert på sølvfat. Disse mennene har tigget og spist ut av søpla i måneder før de fikk en strøjobb. Snakk om å ha is i magen!

Helt enig med deg.

Gjest Vodka
Skrevet

Skjønner poenget ditt, men er jo greit at de tiggerne får jobbet litt da. Men jeg har og problemer med å finne meg jobb. Er ikke alltid så lett å finne seg jobb, spesielt hvis man ikke har mange jobber fra før av på CVen.

Gjest Vodka
Skrevet (endret)

jeg forstår ingenting jeg. Alle klager slik om hvor vannskelig det er å få jobb og sommerjobber. Jeg holder på å studerer nå så jeg jobber ikke så mye lengre. Men jeg har hatt jobb siden jeg var 15 år. Jeg har fått sommerjobb hver sommer. Jeg har kun en veninne som har strevt litt med å få seg jobb, dette er fordi hun er svært kresen. hvorfor er det så vannskelig? Hvor søker dere?

For meg er det hvertfall vanskelig fordi jeg ikke har en god CV, tror det teller ganske mye når man søker jobber. Og så er jeg ikke utadvendt, så jeg er ikke alltid så flink på intervjuer. Jeg er litt kresen og, men ikke så veldig.. Jeg vil bare ikke ha jobber hvor jeg må være en service-person mot kunder osv, fordi jeg ikke er flink til det. Men ellers kan jeg ta nesten hva som helst. Og så er det vanskelig fordi mange jobber krever erfaring, f.eks. renholdsjobber til og med krever ofte erfaring og det har jeg ikke. Også har jeg ikke førerkort, mange jobber krever det også. Enda en grunn er at jeg bor i byer med mange studenter, og det er gjerne 200-400 søkere på hver jobb, så det er mange som stiller bedre enn meg. Jeg kjenner heller ikke så mange folk, ingen som kan bare gi meg en jobb. :gjeiper:

Endret av Vodka
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...