AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 Flere som har det sånn? Jeg elsker å flørte med menn jeg møter på (unntatt kjærestene til venninner så klart), uansett om jeg syns de er attraktive eller ikke. Klarer liksom ikke å la være, syns det er så morsomt. Nå i sommer har jeg en jobb med mye kundebehandling- og da treffer jeg jo fyrer på løpende bånd... Jeg flørter indirekte, med øynene, blikket og smilet, og kroppsspråket da.. Jeg vet jeg er fin å se på, og får alltid respons på flørtingen min. Mange av mennene blir helt betatt og finner på unnskyldninger for å snakke med meg igjen. Selv om de har kjærester og alt.. Jeg er singel, bare så det er sagt.. Og er ikke interessert i å gjøre noe mer enn flørting med disse mennene. Tror ikke det har noe med dårlig selvtillit og bekreftelse å gjøre, mer at jeg syns det er så gøy og spennende å flørte i hverdagen.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #4 Skrevet 25. mai 2012 Synes du høres slitsom ut! Slitsom? Henger jo ikke rundt halsen på de heller. Flørter litt forsiktig med øynene/smilet, og når jeg merker at han reagerer positivt flørter jeg mer tydelig.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #5 Skrevet 25. mai 2012 siden du må spørre her så er du vel ikke helt sikker på om dette er greit? hyggelig service er bra, å stå og råflørte med menn du ser har damene sine med seg, er respektløst 6
Gjest HunterLady Skrevet 25. mai 2012 #6 Skrevet 25. mai 2012 Slitsom? Henger jo ikke rundt halsen på de heller. Flørter litt forsiktig med øynene/smilet, og når jeg merker at han reagerer positivt flørter jeg mer tydelig. Jeg anser det faktisk som et problem dersom du driver å flørter så mye med ALLE fordi du synes det er morsomt. Du sier at selv de med kjærester blir betatt av deg. Da er du i mine øyne over gjennomsnittet aktiv, og jeg har problemer med å tro at du ikke gjør det for bekreftelsesdelen, ergo slitsom. 5
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #7 Skrevet 25. mai 2012 det er en UTING å stå og flørte når du ser at han er i et forhold og kjæresten er med, veldig upassende 3
Steinar40 Skrevet 25. mai 2012 #8 Skrevet 25. mai 2012 Flere som har det sånn? Jeg elsker å flørte med menn jeg møter på (unntatt kjærestene til venninner så klart), uansett om jeg syns de er attraktive eller ikke. Klarer liksom ikke å la være, syns det er så morsomt. Nå i sommer har jeg en jobb med mye kundebehandling- og da treffer jeg jo fyrer på løpende bånd... Jeg flørter indirekte, med øynene, blikket og smilet, og kroppsspråket da.. Jeg vet jeg er fin å se på, og får alltid respons på flørtingen min. Mange av mennene blir helt betatt og finner på unnskyldninger for å snakke med meg igjen. Selv om de har kjærester og alt.. Jeg er singel, bare så det er sagt.. Og er ikke interessert i å gjøre noe mer enn flørting med disse mennene. Tror ikke det har noe med dårlig selvtillit og bekreftelse å gjøre, mer at jeg syns det er så gøy og spennende å flørte i hverdagen. Er det ikke slitsomt å være så usikker? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå