Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som har det sånn? Jeg elsker å flørte med menn jeg møter på (unntatt kjærestene til venninner så klart), uansett om jeg syns de er attraktive eller ikke. Klarer liksom ikke å la være, syns det er så morsomt. Nå i sommer har jeg en jobb med mye kundebehandling- og da treffer jeg jo fyrer på løpende bånd...

Jeg flørter indirekte, med øynene, blikket og smilet, og kroppsspråket da.. Jeg vet jeg er fin å se på, og får alltid respons på flørtingen min. Mange av mennene blir helt betatt og finner på unnskyldninger for å snakke med meg igjen. Selv om de har kjærester og alt.. :sjenert:

Jeg er singel, bare så det er sagt.. Og er ikke interessert i å gjøre noe mer enn flørting med disse mennene. Tror ikke det har noe med dårlig selvtillit og bekreftelse å gjøre, mer at jeg syns det er så gøy og spennende å flørte i hverdagen.

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Synes du høres slitsom ut! :)

• Liker 3
Skrevet

trenger flere som er som deg :)

AnonymBruker
Skrevet

Synes du høres slitsom ut! :)

Slitsom? Henger jo ikke rundt halsen på de heller. Flørter litt forsiktig med øynene/smilet, og når jeg merker at han reagerer positivt flørter jeg mer tydelig.

AnonymBruker
Skrevet

siden du må spørre her så er du vel ikke helt sikker på om dette er greit? hyggelig service er bra, å stå og råflørte med menn du ser har damene sine med seg, er respektløst

• Liker 6
Gjest HunterLady
Skrevet

Slitsom? Henger jo ikke rundt halsen på de heller. Flørter litt forsiktig med øynene/smilet, og når jeg merker at han reagerer positivt flørter jeg mer tydelig.

Jeg anser det faktisk som et problem dersom du driver å flørter så mye med ALLE fordi du synes det er morsomt. Du sier at selv de med kjærester blir betatt av deg. Da er du i mine øyne over gjennomsnittet aktiv, og jeg har problemer med å tro at du ikke gjør det for bekreftelsesdelen, ergo slitsom.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

det er en UTING å stå og flørte når du ser at han er i et forhold og kjæresten er med, veldig upassende

• Liker 3
Skrevet

Flere som har det sånn? Jeg elsker å flørte med menn jeg møter på (unntatt kjærestene til venninner så klart), uansett om jeg syns de er attraktive eller ikke. Klarer liksom ikke å la være, syns det er så morsomt. Nå i sommer har jeg en jobb med mye kundebehandling- og da treffer jeg jo fyrer på løpende bånd...

Jeg flørter indirekte, med øynene, blikket og smilet, og kroppsspråket da.. Jeg vet jeg er fin å se på, og får alltid respons på flørtingen min. Mange av mennene blir helt betatt og finner på unnskyldninger for å snakke med meg igjen. Selv om de har kjærester og alt.. :sjenert:

Jeg er singel, bare så det er sagt.. Og er ikke interessert i å gjøre noe mer enn flørting med disse mennene. Tror ikke det har noe med dårlig selvtillit og bekreftelse å gjøre, mer at jeg syns det er så gøy og spennende å flørte i hverdagen.

Er det ikke slitsomt å være så usikker?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...