Clea Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 Lurer litt på om jeg skal sove hjemme, sammen med mannen og gutten, eller om jeg skal overnatte med forlover, Evt hos mamma og ha forloveren min der! Hva gjor du?
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #2 Skrevet 25. mai 2012 Sov sammen med mannen, på hotell. Nøt en flott og rolig natt sammen, deretter en fantastisk frokost på senga og en god prat før vi måtte dra hvert til vårt for å gjøre oss klar. Kunne ikke forestilt meg å tilbringe natten før dagen med noen andre enn den viktigste personen i mitt liv. 4
Samulita Skrevet 25. mai 2012 #3 Skrevet 25. mai 2012 Vi sover sammen Gleder meg til en lang og rolig frokost før alt starter!
Amens Skrevet 25. mai 2012 #4 Skrevet 25. mai 2012 Jeg vurderer å sove hos mamma. Det er litt av praktiske grunner fordi søsteren min skal ordne håret mitt. Også plukker nok opp buketten og min forlover på vei til tinghuset. Min forlover er en kompis så jeg tviler litt på at han vil være med å klær og sminke delen...
Lyra Skrevet 25. mai 2012 #5 Skrevet 25. mai 2012 Sover hos mamma og skal ha forloverene med meg. Mannen sover hjemme og har minien hos seg. Jeg skal sminkes og ordnes på håret av pappas kjæreste, de er tilreisende og derfor skal dette gjøres hos mamma. Bryllupsnatten tilbringer vi sammen, men mest sannsynligvis hjemme med ettåringen på samme rom og slekt på andre siden av tynne vegger
kvn84 Skrevet 26. mai 2012 #7 Skrevet 26. mai 2012 Jeg ska ha med barn og søster på hotell. Har mannlig forlover så kan lissom ikke ta med han siste natta før vielsen syns jeg! Mannen sover ned sin forlover:o
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #8 Skrevet 26. mai 2012 Hva er poenget? Bodd sammen, så skal en flytte ut siste natten?
Gjest Mahareth Skrevet 26. mai 2012 #9 Skrevet 26. mai 2012 Jeg sov hos pappa og mannen sov hos sine foreldre.
Gjest Doh Skrevet 26. mai 2012 #10 Skrevet 26. mai 2012 Jeg sov hos mamma sammen med forloveren min og mannen min sov hos forloveren sin. Jeg skulle bli ordnet hjemme hos mamma, og dessuten giftet vi oss ikke der vi bor. Så da ble det enklest sånn
Gjest Solstråla88 Skrevet 26. mai 2012 #11 Skrevet 26. mai 2012 Jeg og mine brudepiker og forlover skal sove hos forelndrene mine. Vi skal ha en grillsamling der kvelden før bryllupet, og blir enklest for meg, da vi får fullt hus på lørdagen.
Ramona24 Skrevet 26. mai 2012 #12 Skrevet 26. mai 2012 Jeg og mine forlovere sover på hotell, mens gubben aleine hjemme (etter ønske selv)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå