AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 Hva er in i sommer av klær, sko og tilbehør? Har fått med meg dette: -Jeans shorts -Gjennomsiktige bluser med synlig BH under -Blonder -Blomsterhårbånd -Fargerike armbånd -Løstsittende singletter oppi buksen/shortsen foran
Gjest NozMonster Skrevet 25. mai 2012 #2 Skrevet 25. mai 2012 batikkplagg overdeler som er lengre bak enn forran ..er det rart jeg ikke liker mote eller? 1
kråkefjas Skrevet 25. mai 2012 #3 Skrevet 25. mai 2012 -Jeans shorts Kan være vel og bra, men må dere gå med de som rekker langt opp på navlen? 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #4 Skrevet 25. mai 2012 Kan være vel og bra, men må dere gå med de som rekker langt opp på navlen? Hehe, jeg bruker ikke shortser som er høye på livet. Synes det er fint forfra, men bakfra får jeg verdens største rumpe
kills Skrevet 25. mai 2012 #5 Skrevet 25. mai 2012 Hehe, jeg bruker ikke shortser som er høye på livet. Synes det er fint forfra, men bakfra får jeg verdens største rumpe Derfor folk bruker singletter over og stapper den ned i shortsen på fronten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå