Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere? Er det "ok"?

Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg går alltid med jeans på byen og på fest. Føler meg ikke komfortabel med skjørt eller kjole. Har hendt jeg har gått i kjole, men da er det kun når det er nære venner eller lignende til stede.

Så, jeg synes det er ok. :)

Gjest Frk.Franzen
Skrevet

Jeg syns det er greit med jeans på byen. Føler meg ikke komfortabel med kjole/skjørt, så bruker alltid jeans.

• Liker 2
Skrevet

Absolutt. Jeans kan styles både opp og ned, og er kjempefine til fest. Foretrekker selv å bruke kjoler men går heller med jeans på vinteren når det er 20 minusgrader.

• Liker 3
Skrevet

Jeg syns det helt fint kan brukes! Det ser stilig ut, og passer til det meste!

Men jeg føler meg ikke festklar med det. Bruker jeans stort sett alltid til hverdags, så når jeg skal på fest eller ut MÅ jeg ha på meg skjørt eller kjole for å føle meg pynta nok. Liker så godt å fikse meg opp og prøve alle mulige kjoler og partyklær. Ikke at jeg er ute noe særlig ofte, da, men det er gøy når jeg er det, og da vil jeg pynte meg!:)

• Liker 2
Skrevet

Kommer helt an på anledning, sted og tilbehør.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg synes ikke det er så veldig pent, men det kommer litt an på typen og ikke minst farge. Blå jeans på byen synes jeg ikke er fint.

• Liker 1
Skrevet

Kommer ann på anledning, og typen bukse. Hender jeg brøker en mørk, slim-fit, bukse med en fin topp til på mindre formelle sammenkomster, men synes jeans på fest krever høye hæler.

• Liker 1
Skrevet

Absolutt! Bruker kun jeans i slike anledninger jeg, ellers går jeg i arbeidsklær. Jeans er praktisk, komfortabelt og ser bra ut! Mye forskjellige typer, stiler og former på buskene for tiden, så man finner alltids noe som passer til en hver anledning!

JEANS :hjerte: :hjerte: :hjerte:

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker det ikke. Jeg synes at når man går på byen/fest så skal man pynte seg og da synes jeg at bukse ikke passer seg. Kan jo ha noe med at jeg så godt som aldri bruker jeans til hverdags og at jeg elsker å pynte meg.

Skrevet

spørs vel hvor du skal da. skal du på en brun pub så driter dem blankt i hva du har på deg.

men skal du på et sånt dritfint sted der ALLE pynter seg hadde jeg tatt på meg kjole.. men man kan jo helt fint pynte seg med jeans og.

bukser er alltid på om vinteren her, uansett hvor jeg drar ut!

• Liker 1
Skrevet

Så lenge jeansen er mørk eller i en fresh farge (turkis, rosa, gull, sølv o.l) og er helt tight er det fint! Man trenger jo ikke alltid vise mest mulig hud :) Men kommer såklart ann på anledningen og! :jepp:

Skrevet

Funker fett!

Jeg bruker veldig ofte jeans på byen. Stramme jeans med fin topp til pluss smykker, fikset hår, sminke og pene sko, og voila!

• Liker 4
Gjest kittycat
Skrevet

Det må vel helst være sånn at det ikke er bare en jeans. Jeg brukte mine supertighte svarte med litt "highlight" hvit foran på låret + pumps. Råsexy, hehe. Jeg kunne like godt gått med strømpebukse, den var skikkelig tight og HOT. Spørs også på anledningen. Noen plasser er det jo litt mer sluttyfactor enn andre.

AnonymBruker
Skrevet

Bruker alltid bukser. De gangene jeg har gått i skjørt synes vanlige, voksne menn det er morsomt å prøve å dra det av. Noen som ikke kommer ut av barneskolestadiet tydeligvis.

• Liker 2
Skrevet

Bruker alltid bukser. De gangene jeg har gått i skjørt synes vanlige, voksne menn det er morsomt å prøve å dra det av. Noen som ikke kommer ut av barneskolestadiet tydeligvis.

Det har jeg aldri opplevd. Og jeg har vanket rundt på en god del av utestedene og samlingsplassene i Oslo de siste ti årene. Stort sett i skjørt eller kjole.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg aldri opplevd. Og jeg har vanket rundt på en god del av utestedene og samlingsplassene i Oslo de siste ti årene. Stort sett i skjørt eller kjole.

Ja, nå skal det sant sies at byen det er snakk om er en pitteliten by hvor alle kjenner alle og jeg var mobbeoffer nummero uno, så har vel noe med det også å gjøre. Fikk beskjed om at de ville vokse det av seg og venta i 19 år på det. De vokste det aldri av seg:P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker kjole/skjørt ca hvert skuddår men er relativt ofte på byen, det finnes jeans til de fleste anledninger. Her i byen har vi vel to max 3 steder med ekstremme kleskoder og man føler de fleste som går der omtrent er ute på ball så ekstremme er ikke verken jeg eller mine venner at vi går der. jeg skjønner meg i alle fall ikke på de som går med mini skjørt på vinterstid i 15 minus og pådrar seg sesongens forkjølelse for å vise hud, men hver sin smak. Jeg og elsker å pynte meg men det kan jeg fint klare med jeans og fine topper, detaljer som smykker og annet dill dall

Skrevet

Jeg ville følt meg "underdressed" hvis jeg skulle gått i jeans ut på byen. Jeans er noe jeg bruker til vanlig, til fest bruker jeg som oftest kjole. Men noen klarer jo å få jeans til å se litt mer elegant ut også, så det kommer veldig an på resten av antrekket..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...