AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 Heihei! Jeg kom til å tenke over noe idag... Viss det er sånn at man slanker seg(ufrivillig eller frivillig) ved at man spiser lite mat, og på den måten går ned. Og den andre måten er å spise like lite som eksempelet over men + trening. Ingen av delene er spesielt sunne, men det jeg lurer på er om det da blir et UTSEENDE messig forskjell? La oss si man går ned 2kg likt på begge metodene, er det slik at den metoden med trening+lite mat f.eks gjør at slankingen blir mer synlig enn eksempel nr 1? Aner ikke hvorfor jeg kom til å tenke på det, men klarte ikke å komme med et svar til meg selv.. i utgangspunktet blir man kanskje like synlig slank på begge måtene. Dette gjelder dog ikke meg, da jeg ikke har behov for å gå ned Kun noe jeg kom til å tenke på..
Gjest Rosaleen Skrevet 25. mai 2012 #2 Skrevet 25. mai 2012 Jeg føler i alle fall selv at jeg går mer synlig ned i vekt dersom jeg trener. Kanskje det er fordi jeg beholder muskelmasse og driver med fettforbrennende trening? Jeg vet ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå