AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 Tok aldri 2mx (R1) på VGS, men har ganske gode resultater fra mattefag på høgskolen. Tror dere jeg kan klare å bestå R1, R2 og fysikk dette halvåret? Mattekunnskapene mine ligger på mellom R1 og r2 et sted akkurat nu.
kråkefjas Skrevet 25. mai 2012 #2 Skrevet 25. mai 2012 Tok aldri 2mx (R1) på VGS, men har ganske gode resultater fra mattefag på høgskolen. Tror dere jeg kan klare å bestå R1, R2 og fysikk dette halvåret? Mattekunnskapene mine ligger på mellom R1 og r2 et sted akkurat nu. Ja. Jeg gjorde det uten problemer.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #3 Skrevet 25. mai 2012 Ja. Jeg gjorde det uten problemer. Nydelig. Leste du på egenhånd?
kråkefjas Skrevet 25. mai 2012 #4 Skrevet 25. mai 2012 Nydelig. Leste du på egenhånd? På egenhånd ja, men kan vel ikke si at jeg leste så mye.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #5 Skrevet 25. mai 2012 På egenhånd ja, men kan vel ikke si at jeg leste så mye. Ok. Tror jeg skal gjøre det samme. Er ikke så dyrt, og med de tre fagene kan jeg komme inn på alle ingeniørstudier i landet med snittet mitt.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #7 Skrevet 25. mai 2012 Nanoteknologi også? Tenker du på den på NTNU? Eller den i Vestfold? Hvor mange timer i uka leste du i fagene forresten?
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #8 Skrevet 26. mai 2012 Høsteksamen? Ja, det tror jeg. Du dauer uansett ikke av å prøve. Klarer du det ikke, har du strengt talt også neste vår til å prøve hvis du vil søke skole til neste høst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå