Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver å sjekke meg inn om jeg er et sted, men det går jo ikke.. Ser at andre har vært i nærheten av meg, og dem får gjort det.. Kan ha noe med at jeg måtte velge hjemstedet mitt til et sted som er et stykke unna, siden det sto "du har ikke tillatelse" når jeg vil skrive hvor jeg egentlig bor..

Kan noen hjelpe meg? Har det noe med instillingene å gjøre? Jeg finner hvertfall ikke ut av det.....

Videoannonse
Annonse
Gjest WendyClear
Skrevet

Har du satelittfunksjonen på mobilen på?

AnonymBruker
Skrevet

Har du satelittfunksjonen på mobilen på?

Ja. Dette gjelder både pc og mobil..

Og det er på pc jeg prøver å forandre bosted, men det går rett vest........ Sendte en klage til facebook gunnet dette, men svar får man jo aldri likevel..

ts

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke peiling på hvorfor du ikke har tillatelse, men det har ingenting med hvor du bor å gjøre. Du kan sjekke inn hvor som helst, uansett hvor du bor. Antakelig så er det noe feil, kanskje noe på mobilen din ja. Er gps'en påslått?

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke peiling på hvorfor du ikke har tillatelse, men det har ingenting med hvor du bor å gjøre. Du kan sjekke inn hvor som helst, uansett hvor du bor. Antakelig så er det noe feil, kanskje noe på mobilen din ja. Er gps'en påslått?

Ja alt er påslått. Men som sagt, det gjelder BÅDE mobil og pc. Er nesten som det er noe feil med hele kontoen min. Og om det er det, og jeg ikke får svar fra face, hva da? :sukk: Jeg som håpte det var noe med personvern-innstillinger eller noe...

ts

Gjest WendyClear
Skrevet

Ja alt er påslått. Men som sagt, det gjelder BÅDE mobil og pc. Er nesten som det er noe feil med hele kontoen min. Og om det er det, og jeg ikke får svar fra face, hva da? :sukk: Jeg som håpte det var noe med personvern-innstillinger eller noe...

ts

nei, hva da? :O Er det virkelig så krise?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...