Gå til innhold

Hjelp! Jeg kommer ikke inn i brudekjolen min!

Anbefalte innlegg

Gjest Impreza
Skrevet

Jeg må stramme inn ca 12 cm rundt magen for å få den på meg til August! Er det mulig å gjøre det så fort? Er veldig stor da, veier 108 kg.. :(

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prisen du betaler for å late som du er noe tynnere enn det du er på prøverommet.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Når du er så stor, er det faktisk enklere å slanke seg de 12cm enn om du hadde veid mye mindre! Desto mer man veier, desto raskere går man ned de første kiloene.

Så, ut med detaljene! Hva spiser du, når trener du, hva trener du, osv. Frem med alt!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

er jo så absolutt mulig! trening pluss riktig kosthold + hold inn undertøy :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbfelaer SykehusDietten. Dette er noe sykehus bruker for og slanke pasienter som skal inn til opprasjon. det fungerer veldig bra. Men du må for all del ikke ta den til deg som vanlig kosthold!! Bare for og komme inn i brudekjolen. du vil mest sannsynlig legge på deg igjen når du går tilbake til njormalt kosthold... bare google så finner du oppskriften.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte gå ned 20 kg for å miste 10 cm rundt livet, så jeg tviler veldig sterkt på at du skal slanke deg så mye.

Har du kjøpt den?

Hvis ikke bør du absolutt belage deg på å måtte kjøpe ny kjole, enten det - eller slanke deg så mye av du svimer av i bryllupet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbfelaer SykehusDietten. Dette er noe sykehus bruker for og slanke pasienter som skal inn til opprasjon. det fungerer veldig bra. Men du må for all del ikke ta den til deg som vanlig kosthold!! Bare for og komme inn i brudekjolen. du vil mest sannsynlig legge på deg igjen når du går tilbake til njormalt kosthold... bare google så finner du oppskriften.

Dritdårlig forslag, ts trenger å komme inn i en rutine med sunt kosthold og trening, og da går hun fort ned de cm hun trenger å gå ned. Det du foreslår er jo galskap, hun kommer til å besvime ved alteret, eller eksplodere ut av kjolen ved kakebordet. Skal hun ikke spise skikkelig mat i eget bryllup, liksom?

• Liker 11
Skrevet

Jeg kan ikke komme med noen trenings/diettforslag, men jeg tenker - det må da hjelpe å "jukse" litt i form av holdin undertøy. Gå til en litt finere undertøysforetning og spør - så kan de hjelpe deg med skikkelige kvalitetsprodukter som ikke blir ødelagt/mister effekten i løpet av bryllupsdagen :jepp:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det var ment som en nødløsning til og komme inn i brudekjolen. var det ikke det som var greia her? det er fremdeles tid igjen til og trene og endre kosthold ja, men ts la ikke ut noe informasjon om dette så da kom jeg med mitt forslag som er sykehusdietten. som også har fungert supert for meg som nødløsning for ogkomme inn i en kjole til en spessiel anlening.

jeg sa ikke at henne skal utvikle spiseforstyrrelser.. jeg anbefalte en DIETT!

• Liker 1
Gjest Impreza
Skrevet (endret)

Kjolen er kjøpt ja. Jeg har vært veldig dårlig på å trene, i fjor var jeg flink helt til jeg kom i en psykisk dårlig periode og la på meg bare mer og mer og mer... SÅ, hva skal jeg gjøre? Har jeg en sjangs?

Endret av Impreza
Gjest Nuppdupp
Skrevet

Dritdårlig forslag, ts trenger å komme inn i en rutine med sunt kosthold og trening, og da går hun fort ned de cm hun trenger å gå ned. Det du foreslår er jo galskap, hun kommer til å besvime ved alteret, eller eksplodere ut av kjolen ved kakebordet. Skal hun ikke spise skikkelig mat i eget bryllup, liksom?

:skratte: Ser det for meg.

Ts, du kan få noen til å sy ut kjolen din. Tviler på at du rekker å gå ned så mye før august.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kutt alle karbohydrater, og spis grønne grønnsaker, og magert protein (kyllingfilet, skinke, torsk, sei, scampi +++ ) til alle måltider. Ca samme mengde kjøtt som knyttneven din til hvert måltid, 5-7 måltid om dagen. I tillegg ta et tilskudd med omega-3 ved siden av. Får du i deg mye grønnsaker som brokkoli, spinat og liknende er næringsstoffene sikret ellers :)

Dritkjedelig, men du vil gå effektivt ned i vekt, dessuten er det ikke usunt.

Prøv i tillegg å få inn mellom 1-2 timer med rolig fysisk aktivitet hver dag :)

Lykke til!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Men trenings- og spisevaner da? Fortell?

AnonymBruker
Skrevet

Kutt alle karbohydrater, og spis grønne grønnsaker, og magert protein (kyllingfilet, skinke, torsk, sei, scampi +++ ) til alle måltider. Ca samme mengde kjøtt som knyttneven din til hvert måltid, 5-7 måltid om dagen. I tillegg ta et tilskudd med omega-3 ved siden av. Får du i deg mye grønnsaker som brokkoli, spinat og liknende er næringsstoffene sikret ellers :)

Lykke til!

Enig i dette, dette garanterer deg vektnedgang.

• Liker 4
Gjest Impreza
Skrevet

Jeg har vært veeeldig slapp i forhold til kosthold. Har ikke nølt med å kjøpe meg en is når det er finvær for eksempel, og sjokolade og annet godteri har jeg fråtset i i helgene. I tillegg til mye brus. Har ikke trent noen ting på flere måneder, bortsett fra en dag i forrige uke pluss gym av og til på skolen.

Gjest Impreza
Skrevet

Jeg liker å spise fiberrik til lunsj, frokost osv (den blå pakken). Hvor mange slike kan jeg spise til hvert måltid?

AnonymBruker
Skrevet

Lykke til!

Jeg har vært veeeldig slapp i forhold til kosthold. Har ikke nølt med å kjøpe meg en is når det er finvær for eksempel, og sjokolade og annet godteri har jeg fråtset i i helgene. I tillegg til mye brus. Har ikke trent noen ting på flere måneder, bortsett fra en dag i forrige uke pluss gym av og til på skolen.

Se innlegget over her, følg de rådene, helst alle, og så ser du hvor bra det blir.

Gjest Impreza
Skrevet

Men hva kan jeg spise til frokost, lunsj og middag hvis jeg skal kutte alle karbohydrater? Er det ikke karbohydrat i potet til og med, hva kan jeg ha som tilbehør til middagen da?

AnonymBruker
Skrevet

Men hva kan jeg spise til frokost, lunsj og middag hvis jeg skal kutte alle karbohydrater? Er det ikke karbohydrat i potet til og med, hva kan jeg ha som tilbehør til middagen da?

Tilbehør blir MASSE grønnsaker. Feks, brokkoli og blomkål, erter, mais, salater osv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gå inn på nrk nett tv. Sjekk puls programmene med Yngvar. Der har han øvelser og lignende for å gå ned x antall kilo på x uker. Når det gjelder mat så holder du deg unna mat som begynner på bokstaven p.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...