Gjest Fighter Skrevet 1. februar 2004 #1 Skrevet 1. februar 2004 Er det noen som vet hvor mye annonse i avisen koster?
Gjest Fighter Skrevet 1. februar 2004 #3 Skrevet 1. februar 2004 Om at vi gifter oss. Lurte på å ha en før dagen og kanskje en etterpå med bilde. Lurer på å ha annonse i Vårt land og kanskje et par lokalaviser. Det er sikkert litt forskjellige priser, men det hadde vært greit å vite sånn ca hvor mye det vil koste.
Ruby Skrevet 2. februar 2004 #4 Skrevet 2. februar 2004 Hos oss kostet det ingenting å få en annonse i lokalavisene. Jeg vet ikke det er med de større avisene, men det er vel bar eå ringe å høre det.
Isiselin Skrevet 2. februar 2004 #5 Skrevet 2. februar 2004 I vår bryllupsperm med tips og slikt står det 50-100 kroner i budsjettforslaget.... Vet ikke om det stemmer, men...
Gjest Tex Skrevet 2. februar 2004 #6 Skrevet 2. februar 2004 Vi betalte 120 for forlovelsesannonse i Aftenposten. I Dagsavisen var det gratis.
jea Skrevet 2. februar 2004 #7 Skrevet 2. februar 2004 når er det man setter inn annonse da?Hvor lang tid før bryllupet?
Gjest Tex Skrevet 2. februar 2004 #8 Skrevet 2. februar 2004 Vi skal ha annonse tirsdagen før bryllupet pluss annonse selve bryllupsdagen.
Gjest MrsL Skrevet 2. februar 2004 #9 Skrevet 2. februar 2004 Dette har jeg delegert videre til min mor og hans mor Svigers setter inn i Adressavisen og min mor i hjemplassens lokalavis. Regner ikke med prisen er høyere enn hundrelappen for en annonse.
Gjest lmari Skrevet 3. februar 2004 #10 Skrevet 3. februar 2004 Veldig mange aviser gjør det gratis - særlig lokalavisene!! .. et tips: sett inn annonsen noen dager før selve bryllupet, i tillegg til på selve bryllupsdagen. Mange naboer, foreldres kolleger osv som har lyst til å gi gave, og da er det dumt om annonsen kun står på selve dagen!
camie Skrevet 3. februar 2004 #11 Skrevet 3. februar 2004 Lurte på å ha en før dagen og kanskje en etterpå med bilde. Det er sikkert litt forskjellige priser' date=' men det hadde vært greit å vite sånn ca hvor mye det vil koste.[/quote'] Her hvor vi bor koster det ingenting å annonsere i lokalavisa at man gifter seg. Bilde etter bryllupet sender fotografen inn til lokalavisa, det er også gratis.
camie Skrevet 3. februar 2004 #13 Skrevet 3. februar 2004 Sånn er det å bo på landet...... Landet? neida, her oppe har de skjønt at de ikke trenger å suge penger ut av folk for en hver anledning.... :blunke:
Augustbrud02 Skrevet 3. februar 2004 #14 Skrevet 3. februar 2004 Vi betalte ingenting for dette, i begge avisene vi hadde annonse er dette gratis. Det samme gjelder bilde i ettertid.
Gjest Madley Skrevet 3. februar 2004 #15 Skrevet 3. februar 2004 Sånn er det å bo på landet...... Alt utenfor Oslo er landet??
Holly Hobbie Skrevet 3. februar 2004 #16 Skrevet 3. februar 2004 Alt utenfor Oslo er landet?? Det er gratis i Asker og Bærums Budstikke også...men det er jo langt ute på landet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå