Gå til innhold

annonse i avisa

Anbefalte innlegg

Gjest Fighter
Skrevet

Er det noen som vet hvor mye annonse i avisen koster?

Videoannonse
Annonse
Gjest Fighter
Skrevet

Om at vi gifter oss. Lurte på å ha en før dagen og kanskje en etterpå med bilde. Lurer på å ha annonse i Vårt land og kanskje et par lokalaviser. Det er sikkert litt forskjellige priser, men det hadde vært greit å vite sånn ca hvor mye det vil koste.

Skrevet

Hos oss kostet det ingenting å få en annonse i lokalavisene. Jeg vet ikke det er med de større avisene, men det er vel bar eå ringe å høre det. :wink:

Skrevet

I vår bryllupsperm med tips og slikt står det 50-100 kroner i budsjettforslaget.... Vet ikke om det stemmer, men...

Skrevet

Vi betalte 120 for forlovelsesannonse i Aftenposten. I Dagsavisen var det gratis.

Skrevet

når er det man setter inn annonse da?Hvor lang tid før bryllupet?

Skrevet

Vi skal ha annonse tirsdagen før bryllupet pluss annonse selve bryllupsdagen.

Skrevet

Dette har jeg delegert videre til min mor og hans mor :)

Svigers setter inn i Adressavisen og min mor i hjemplassens lokalavis.

Regner ikke med prisen er høyere enn hundrelappen for en annonse.

Skrevet

Veldig mange aviser gjør det gratis - særlig lokalavisene!!

.. et tips: sett inn annonsen noen dager før selve bryllupet, i tillegg til på selve bryllupsdagen. Mange naboer, foreldres kolleger osv som har lyst til å gi gave, og da er det dumt om annonsen kun står på selve dagen!

Skrevet
Lurte på å ha en før dagen og kanskje en etterpå med bilde. Det er sikkert litt forskjellige priser' date=' men det hadde vært greit å vite sånn ca hvor mye det vil koste.[/quote']

Her hvor vi bor koster det ingenting å annonsere i lokalavisa at man gifter seg. Bilde etter bryllupet sender fotografen inn til lokalavisa, det er også gratis.

Skrevet
Sånn er det å bo på landet......

Landet? neida, her oppe har de skjønt at de ikke trenger å suge penger ut av folk for en hver anledning.... :blunke:

Skrevet

Vi betalte ingenting for dette, i begge avisene vi hadde annonse er dette gratis. Det samme gjelder bilde i ettertid.

Skrevet
Sånn er det å bo på landet......

Alt utenfor Oslo er landet?? :ler:

Skrevet

Alt utenfor Oslo er landet?? :ler:

Det er gratis i Asker og Bærums Budstikke også...men det er jo langt ute på landet :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...