Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De fleste jobber med noe de er interessert i. Så er mannlige gynekologer perverse griser som har tatt yrket fordi de er glad i fitte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, godt mulig. :skratte:

AnonymBruker
Skrevet

Så har du kvinnelige urologer og proktologer, er de også perverse griser? :filer:

• Liker 4
Gjest Søgni
Skrevet

Hvis du søker her på forumet, så finnes det noen lange(!) tråder, om enkelte som ikke liker at kjæresten går til mannlig gynekolog. Blant annet fordi de tror det er noe seksuelt ved det, og at gynekologen er pervers.

Jeg tror alle som har vært hos gynekolog vet hvor utrolig lite seksuelt det er. Det handler om helse- ikke sex, og kjønn skulle ikke ha noe å si angående motivasjonen for yrkesvalget. Å begynne å antyde at mannlige gynekologer er perverse, blir litt for dumt. Det er nok meget mulig at denne tråden ikke er seriøs, men jeg er ikke overbevist, etter å ha lest de trådene om sjalu kjærester.

Så nei, jeg tror nok helt sikkert ikke mannlige gynekologer har et seksuelt motiv for yrkesvalget sitt. Men at de er interesserte i jobben, får jeg da håpe.

• Liker 4
Skrevet

Drømte om å bli gynekolog når jeg var liten. Tror ikke det er like idyllisk som jeg forespeilet meg på den tiden

Skrevet

De fleste jobber med noe de er interessert i. Så er mannlige gynekologer perverse griser som har tatt yrket fordi de er glad i fitte?

Ja det er derfor de gjør det. De har skjønt at kvinner bare er hull :plystre:

• Liker 1
Gjest Bandit
Skrevet

Er godt interessert jeg og, men vil da ikke ødelegge denne interessen ved å avseksualisere det såpass...

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er godt interessert jeg og, men vil da ikke ødelegge denne interessen ved å avseksualisere det såpass...

Og dermed, du hissige og noe rare TS, kan vi konkludere med at gynekologer er ikke unormalt interessert i fitte, og ei heller er de perverse. De er aseksuelle!

Endret av daemonia
AnonymBruker
Skrevet

Ja! Akkurat som kvinnelige androloger er interessert i peniser.

Gjest Bandit
Skrevet

Og dermed, du hissige og noe rare TS, kan vi konkludere med at gynekologer er ikke unormalt interessert i fitte, og ei heller er de perverse. De er aseksuelle!

Jeg håper jo for kona til gynekologen sin skyld, at han klarer å skille mellom arbeid og privatliv, selv om dette er vanskelig for mange.

Skrevet

jeg vet ikke helt. jeg er jo klart noe aktiv utøver av fitte, men jeg tror aldri jeg kunne jobbet som "fittesjauer". bare tanken på masse syk mus på jobb... grøss.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper jo for kona til gynekologen sin skyld, at han klarer å skille mellom arbeid og privatliv, selv om dette er vanskelig for mange.

gynekologen min: mmmm her var det deilig...og varmt...

pinlig å ligge der da ja....

Gjest Bandit
Skrevet

gynekologen min: mmmm her var det deilig...og varmt...

pinlig å ligge der da ja....

Uff... skåldet han tunga? :overrasket:

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for krenkelser.

Phaedra,adm

Skrevet

for ett emne dette var..

Skrevet

Kan si jeg er ganske glad i fitte selv, men frister lite å se 80 år gamle fitter med sopp osv i hverdagen. Hadde jeg vært pervo hadde jeg heller blitt glamour fotograf eller noe :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...