Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bleika håret for et par dager siden, kura det over natta og nå tenkte jeg å farge det silverblond, har sitti med den et kvarter nå, men håret tar ikke til seg fargen :snurt: Hva skal jeg gjøre? Skal i konfirmasjon på søndag og vil helst ikke gå med lyserosa hår! :((

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

du kan ha fått "glasshår" av blekingen, da tar det ikke til seg farge lenger

Skrevet

har du lyserosa hår nå? Man får ikke glasshår av og bleke håret...

Skrevet

hadde ei veninne som hadde bleika håret for mye, håret var ødelagt, pigmentene var ødelagt. Hun måtte farge håret sitt brunt, ofte får å på en måte tilføre håret pigmenter og jeg har forstått det riktig. etter tre uker var det brune borte og hun måtte gjøre det igjen og igjen og igjen. En kan ikke bleike håret sitt en gang i uken, da blir det ødelagt.

Skrevet

Hvorfor vil du ha grått hår?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du ha grått hår?

det er veldig mange jenter i dette landet som vil ha hvitt og grått hår, det er bare å ta seg en tur ut på gaten, det kryr av hvite og grå ihjelblekede hår

AnonymBruker
Skrevet

[quote name=frisørmester :)' timestamp='1337975607' post='11026289]

har du lyserosa hår nå? Man får ikke glasshår av og bleke håret...

Skrevet

hvordan oppstår glasshår da?

Det er fasongen på hårstråene som gjør at behandlinger ikke klarer og ta like godt som på ett "normalt" hårstrå. Dette skjer ikke under en blekeprosess

Skrevet

det er veldig mange jenter i dette landet som vil ha hvitt og grått hår, det er bare å ta seg en tur ut på gaten, det kryr av hvite og grå ihjelblekede hår

Jeg fatter og begriper det ikke, det er dritstygt når håret er så hvitt at det skinner i grått.

• Liker 1
Skrevet

[quote name=frisørmester :)' timestamp='1337977223' post='11026451]

Det er fasongen på hårstråene som gjør at behandlinger ikke klarer og ta like godt som på ett "normalt" hårstrå. Dette skjer ikke under en blekeprosess

Skrevet

Hvor lenge må jeg vente med å farge det igjen da? Sånn at det får bygd seg opp med pigmenter osv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...