Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et lite luksusproblem, kjæresten min sendte sms etter at jeg dro fra han tidlig i dag. Han skrev at jeg glemte mobil lader min hos han...

Jeg fikk panikk, letet i veska og han tullet ikke, men hadde rett.

Men han kan tulle om så mye, foreksempel sende meg en melding og skrive at nå er det de to siste utgavene av Frusterte fruer på tv...eller om jeg sitter fast på nettet igjen...

Han kan tulle om alt. Hvis vi skal til en venn av han foreksempel, kan han finne på å å følge meg oppover i etasjene, helt til jeg snur meg og spør om det var det virkelig var så mange trapper sist gang vi var her på besøk. Og da må vi ned trappene igjen....

Men jeg glemte mobillader i dag tidlig, og vi begynte å nesten krangle på mobilen når vi snakket, han sa ro deg ned Alvina, og jeg roet meg ned.

Men han hadde fått tanker om at jeg hadde glemt laderen der med vilje, bare for å ha et påskudd til å få mer p... senere i kveld.

Jeg tenkte det samme, at han hadde gjemt laderen min siden han da vil ha et påskudd til å komme til meg i kveld...

Jeg ble litt sint, innrømmer det, for jeg sa til han at han kunne stikke innom postkontoret, kjøpe en ferdigfrankulert konvolutt og bare sende meg laderen i posten.

Han får meg alltid til å le, ikke alltid, men ofte og daglig. Ro deg ned Alvina. Er du sint? Nei, jeg er jo ikke... sint, men...

Jeg skal på et jobboppdrag om ikke lenge, og han virker helt rolig, men jeg kan lese mellom linjene, han prøver å leke singel og smart, det er han jo også, men merker at han ikke liker tanken på at jeg skal dra så langt og være borte (selv om det er jobb), i flere uker... Og den tanken er ikke god for meg heller, men jeg har en jobb og er glad for det. Jeg kan ikke ofre jobben for en mann... samme hvilken mann.

Vi har ikke erklært oss som evige kjærester, men alle vet det likevel, de som kjenner oss. Det begynte som en morsom flørt og nå savner jeg han, ofte... Jeg klarer ikke være borte fra han i mer enn 20 minutter før jeg tenker på han.

Kan dette være normalt? Er jeg forelsket eller er jeg ikke det? Jeg trodde dette var et forhold som skulle lande på jorda.

Har dusjet, men skal sove par timer og se hva han finner på, men en gentleman kommer vel innom en kvinne når han er på vei hjem senere i dag, siden det likevel er på veien hjem?

Jeg har ikke lyst å dra på jobb og bli borte i flere uker, men jeg er avhengig av å jobbe av og til.

I denne fasen av et forhold burde jeg være her, men jeg kan ikke det. Han jobber, men ikke sånn som meg som må farte rundt i perioder og bli borte i uker av gangen.

Jeg sliter med å være forelsket i denne fasen, vil aldri skuffe han, men de ukene jeg skal bli borte nå, er jeg så forbannet redd for at han trekker seg helt tilbake og glemmer meg totalt. Men avtalen er at det første jeg gjør når jeg lander på gardermoen igjen, er å sende han en melding og at vi møtes i senga. Og han var enig. :rodmer:

Som dere forstår er forholdet ferskt, og det er ikke lett å etablere et forhold når vi bare har vært sammen i senga i i åtte uker.

Hva gjør man og hvorfor kan han ikke si at dette ikke er holdbart, eller at dette viktig... men etter åtte uker er det vel ikke målbart.

Jeg skal sove, og glemme alt. Jeg er dypt deppa fordi jeg sliter med pollen i varmen og knapt klarer puste, og ikke klarer så mye nå. Det er så ille at jeg ikke bryr meg om at jeg har lagt på meg noen kilo, å puste er mer nødvendig og jeg prøver ta så lite medisin som jeg kan. Ventoline er noe jeg til nød tar når jeg ikke får puste, men det går greit nok akkurat nå.

Men kan han være forelsket i meg, eller er han bare en venn som liker meg, er glad i meg og som er kåt?

Han har vist par sjalu tendenser, ikke sykelige trekk men han sa til meg i går at du Alvina, nå vet du at du er MIN.

Ja, et luksusproblem, men...

Har ingen av dere andre luksusproblemer?

Mitt problem er at jeg ikke vet noen ting...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skulle ikke dere slutte å dope dere?

• Liker 26
Skrevet (endret)

Skulle ikke dere slutte å dope dere?

Hm...

Han doper seg ikke, jobber og har andre interesser enn fitte i fritida si... Jeg røyker av og til, hvis jeg må pga smerter. Men klart vi har drukket noen ganger, men har like ofte vært helt nyktre og da er det også bra.

Hvorfor blande inn dop og hva er dop? Jeg er ikke kjæreste med en som bruker anabola.

Endret av Alvina
AnonymBruker
Skrevet

funnet en ny doper eller?

skaff deg hjelp, jente!

• Liker 4
Skrevet

funnet en ny doper eller?

skaff deg hjelp, jente!

Jeg klarer meg fint jeg, men gjør du det?

Kan ikke huske at jeg har vært sammen med en doper siden 1984..

Hva vet du om meg? Jeg vet jeg ofte kan provosere, og at jeg røyker hasj i blant. Men hvis det setter meg i en bås er det faktisk du som er bløt i skallen din.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke å sette fingeren på hva problemet er, men får med meg at han tuller så mye at du kansje ikke helt vet hvor du har ham?

Gjelder det ladderen så hadde jeg bare kjøpt meg en ny om du må reise bort før du får den igjen. Jeg har ikke tall på hvor mange laddere vi har her i huset. :P

Skrevet

Jeg klarer ikke å sette fingeren på hva problemet er, men får med meg at han tuller så mye at du kansje ikke helt vet hvor du har ham?

Gjelder det ladderen så hadde jeg bare kjøpt meg en ny om du må reise bort før du får den igjen. Jeg har ikke tall på hvor mange laddere vi har her i huset. :P

Vet du at på grunn av miljøet, så skal det lages en standardlader for alle mobiler. Det kommer snart.

Men ikke i dag. Jeg vet ikke hvor jeg har han, og han vet ikke hvor jeg er. Men han kommer etterpå med den forpulte laderen. Jeg dåner...

Jeg la den i veska i går, først la jeg den på bordet, så har en mistanke at han kødder med meg, han vet at jeg er dånete, men samtidig synes jeg det ikke ligner en voksen mann å være så morsom...

Jeg har behov for å være på mobilnettet, men nå kan jeg kanskje bare glemme det. Men hvem som glemte eller hvem som gjorde hva...det er vel allerede tilgitt. Men kan ta på meg skylda...

Skrevet (endret)

Kjøp deg en ny lader du. Problem solved.

Jan Teigen er jo Jan Teigen han.

Skal jeg fortelle deg hvordan den siste episoden av frustrerte fruer slutter?

Endret av Sinner
  • Liker 2
Skrevet

Kjøp deg en ny lader du. Problem solved.

Jan Teigen er jo Jan Teigen han.

Skal jeg fortelle deg hvordan den siste episoden av frustrerte fruer slutter?

Ja takk, jeg har ikke sett på den siste episoden. :)

Men han ringte nå og jeg skal komme hjem til han om par timer, han ba meg ut men jeg sa at jeg ikke har økonomi til en fredagspils, så laderproblemet er løst.

Dette må være tidens mest idiotiske krangel, for jeg ble virkelig sinna i sted. Kvinner på randen. :)

Heldigvis er han er rolig type, en som elsker å tirre meg og å se meg sinna. Eller som vet hvor lett jeg hopper i angst i taket hvis jeg tror ingen er der...

Men jeg klarer ikke for mye av dette, hvis vi ikke blir etablerte og mer kontrollerte og ikke bare flørt og sex og latter og kosing, da melder jeg meg ut...kanskje.

Det jeg har problemer med å forstå er om han er glad i meg på en kjærestemåte. Det er han, for han kysser og stryker og koser meg og jeg ser at han liker meg.

Men han reiser snart til et annet land og det er en av grunnene, tror jeg, til at han ikke vil lure meg inn i et fast forhold. For hva kan man love...

Når jeg drar til han etterpå skal jeg kjefte han full, og ...men han vil parere meg med et kyss. Herlig. :)

Skrevet

Han er bare helt...jeg dåner...

Han har klart å sjarmere meg, men samtidig er vi enda bare offisielt bare venner, som liker sex.

Men det betyr ingenting. Det som betyr noe er at vi er glad i livet, og at det går bra for oss begge.

Han har sagt at jeg egentlig er for snill, intelligent og tenker for mye.

I går sa han at jeg er hans. Det skal jeg huske på. Jeg drar på en jobb, blir borte par uker og når jeg kommer tilbake håper jeg han vil kysse meg.

Og deretter drar han, så får jo håpe det også er levbart.

Men når jeg tenker over det, skal jeg forføre han i kveld. Kanskje det blir siste gangen, og han liker meg i alle fall i senga.

Liten trøst. Jeg trenger en klem.

Skrevet (endret)

Ja takk, jeg har ikke sett på den siste episoden. :)

En brun boks

Endret av Sinner
Skrevet

hvor dyr er en ny lader?

Skrevet

Jeg skjønte ingenting her jeg... :S

• Liker 12
Skrevet

Til dere som ikke forstår, jeg er ganske surrete og har sikkert skrevet dette på en dårlig måte.

Men skal møte han om en time hjemme hos han. Han hadde ikke tatt laderen med seg, og for to sekunder siden fikk jeg en melding der han skrev at han kaster laderen min i søpla.

Men vi pratet på telefonen, for han ringte omtrent samtidig som han sendte sms, og hvis ikke dette er mobbing vet ikke jeg. Jeg eksploderte før jeg forstod at han bare tuller med meg og vil erte...

Han har kanskje drukket sine fredagsøl, men jeg kan bli merkelig sint, i alle fall når jeg sliter med pollen, varmen og forkjølelse samtidig, og eksplodete og han sa ro deg ned et hakk Alvina. En dag for ikke lenge siden ble jeg sint på en liten bagatell og da sa han at han satte pris på å se meg sint.

Hvis han skal forsette med å være singel og morsom og mobbe, da drar jeg inn håndkledet igjen.

Men jeg elsker humoren hans, det er ikke lett når det er via sms eller telefon, når jeg ser blikket hans er det mer enkelt å tolke.

Jeg sitter her helt nydusjet og i bare en t-skjorte. Jeg trodde han skulle stikke hjem til meg med den forpulte forbanna laderen, men han hadde ikke tatt den med seg, så jeg må dra hjem til han, atter en konge...

Jeg hadde tenkt å røyke meg en blås og sovne tidlig, de to siste nettene har vært viet kosen med han, men da får jeg ta til takke med å besøke han igjen (det er fifty fifty hver gang vi besøker hverandre).

Men vi er litt irriterte begge to nå, fordi planen var å møtes søndag eller mandag, men den fordømte laderen ødela alle planene.

Jeg våger ikke spørre han om han er glad i meg, han er jo glad i meg, men det er noe han ikke tør spørre om, jeg er veldig omdiskutert og en sær kvinne som alle har en mening om.

Enten elsker folk meg, eller så hater de meg. Det finnes visst dessverre ingen mellomting.

Skrevet

Haha, det er bra du får med detaljene om at du er nydusjet og kun har på deg en tskjorte, det gjorde saken mye enklere å forstå for oss kg-lesere. Er det laderen, dusjinga, humoren, drikkinga eller deg selv du vil prate om egentlig?

• Liker 15
Gjest ¤ Pikekyss ¤
Skrevet

Ja det er de små gledene i livet som betyr noe. Eller noe sånt. :vetikke:

• Liker 3
Skrevet (endret)

:klo:

Her inne på kg er jeg en som har stått frem som en som sliter med rus i perioder. Og som ofte har skrevet innlegg i påvirket tilstand, og jeg har meninger som ikke alle er enige i.

Men det er en annen sak.

Og jeg er ikke en som mobber andre her inne, selv ikke om jeg jeg har brukt ab-knappen.

Men nå må jeg ut døra, skal hjem til kjæresten og det ender vel med at vi bare sover. Voi.

:rodmer:

Endret av Alvina
Skrevet

Kan ikke si jeg var noe klokere etter å ha lest hele tråden. Men kos dere :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

.....hæh?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...