AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 Lurte på om formen på puppene kan påvirke åssen størrelse man må ha på BH'n? For jeg blir ikke helt klok på mine egne pupper:P Jeg visste lenge jeg brukte feil størrelse, men fikk ikke tak i noe annet der jeg bodde. Da jeg flyttet dro jeg på en undertøysbutikk og bad om hjelp. Jeg sa jeg ønsket meg en BH som virkelig satt godt, det var ikke så nøye åssen den så ut. Dama i butikken målte meg i en fei og kom med en bh som jeg dro på. Den satt som et skudd! Så spurte jeg åssen størrelse det var. 75F sier hun. 75F!? Jeg har større pupper enn snittet vil jeg tro, men så store kan dem ikke være! Hjelpes! Når jeg tenker på en F-cup så tenker jeg på noe sånt her; http://redroom.com/files/images/girl-with-big-boobs.jpg Og jeg har ikke halvparten av hva hun har. Det er jo ille at jeg må innom disse dyre undertøysbutikkene fremfor 150 kroner på HM liksom:\ *fattig*
Zzyzx Skrevet 25. mai 2012 #2 Skrevet 25. mai 2012 Normen blant norske jenter er feil BH-størrelse, det er derfor man tror at F-cup er digre mugger. Men det er det altså ikke. 75F får du iallfall på Lindex, hvis du er ute etter noe litt rimeligere.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #3 Skrevet 25. mai 2012 75F!? Jeg har større pupper enn snittet vil jeg tro, men så store kan dem ikke være! Hjelpes! Når jeg tenker på en F-cup så tenker jeg på noe sånt her; http://redroom.com/files/images/girl-with-big-boobs.jpg Det der er myyyeee mer enn F. Ta det med ro du. 2
Rosa Sitron Skrevet 25. mai 2012 #4 Skrevet 25. mai 2012 Er ikke alltid det er så mye dyrere i de "dyre" butikkene. Har flere BH-er kjøpt for ca 200 i de samme butikker som selger BH-er for 1000-lappen 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #5 Skrevet 25. mai 2012 Var det Change du var på? Jeg har målt meg selv hjemme til en 75B/C. Har for det meste brukt 80B men burde nok hatt 75C - da BH fra kjedebutikker. På Change målte hun meg til 70-75DD men jeg måtte ha 75E for at den skulle passe.. Mine pupper er definitivt ikke noe svære greier... Damen i butikken sa dog at deres størrelser var litt annerledes og at mange gikk opp iallfall 1 cupstørrelse hos dem (det samme sa venninnen min som har handlet der mye). Det var iallfall en god BH da og jeg fikk litt selvtillitsboost av størrelsen
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #6 Skrevet 25. mai 2012 Normen blant norske jenter er feil BH-størrelse, det er derfor man tror at F-cup er digre mugger. Men det er det altså ikke. 75F får du iallfall på Lindex, hvis du er ute etter noe litt rimeligere. Oh, glemmer alltid av det er lindex her i byen:P Butikken er så bortkjemt. Er ikke alltid det er så mye dyrere i de "dyre" butikkene. Har flere BH-er kjøpt for ca 200 i de samme butikker som selger BH-er for 1000-lappen Var på Change, og der ligger de fleste jeg har sett på mellom 3-400 i alle fall. Men kan nok komme over både billigere og dyrere. Var det Change du var på? Jeg har målt meg selv hjemme til en 75B/C. Har for det meste brukt 80B men burde nok hatt 75C - da BH fra kjedebutikker. På Change målte hun meg til 70-75DD men jeg måtte ha 75E for at den skulle passe.. Mine pupper er definitivt ikke noe svære greier... Damen i butikken sa dog at deres størrelser var litt annerledes og at mange gikk opp iallfall 1 cupstørrelse hos dem (det samme sa venninnen min som har handlet der mye). Det var iallfall en god BH da og jeg fikk litt selvtillitsboost av størrelsen Jeg fikk ikke noen selvtillitsboost, for jeg vil ikke ha store pupper Men ja, var på Change. Flinke folk som hjelper deg der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå