AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 Hei! En mann på jobben min som er 25 har et utrolig dårlig kosthold. Han kan gå hele dagen, fra jobb kl 08:30 til han kommer hjem rundt 17:30 uten å spise noenting. Av og til tar han seg en bolle og brus, men ikke så ofte da det er ganske hektisk. Når han går fra jobben kjøper han kun godteri som en storplate med sjokolade, m-pose ol. Av og til blåbær eller bringebær. Middag spiser han bare en gang i uken, som regel noe usunt. Spiser han oftere middag blir det junk food a la Mc Donalds. Likevel er han slank. Han har ikke definerte muskler, men magen er flat og han er relativt sterk. Hvordan er det mulig å ha en slik kropp med dette kostholdet? Er det fordi han ikke forbruket er høyere enn kaloriinntaket? Eller kommer han til å gå på en "smell" når han blir over 30 og legge på seg av dette kostholdet? Ingen på jobben skjønner hvordan han kan ha en slik livsstil samtidig som han er full av energi og normalvektig, han flyr rundt på jobb, går fra og til jobb osv. Har dere noen tanker rundt dette?
Gjest Tidssone Skrevet 25. mai 2012 #2 Skrevet 25. mai 2012 Han får i seg færre kalorier enn det han forbrenner. 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #3 Skrevet 25. mai 2012 Ja, enkelt og greit. Men sunt er det ikke For å si det sånn, den naturlige forbrenningen begynner å bli dårligere etter fylte 20, og etter det mister man så og så mye muskelmasse til rundt 60 (husker ikke nøyaktig). Men det utgjør ikke mye for en som kun er 25, og han er såppas aktiv at han forbrenner det. Jeg spiser UTROLIG mye junk i helgene, men til gjengjeld ligger jeg litt i minus i hverdagene, og legger også inn 2 sykkelturer på ca 1 1/2 time i godt tempo på fredag og lørdag, søndag tar jeg det rolig. Men man skulle tro at jeg hadde veid 200kg mtp alt junk i helgene, men jeg er så sunn ellers, så det går helt bra. Og jeg er passert 30.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå