Gå til innhold

Er Jessica Alba sexy ?

Jessica Alba  

49 stemmer

1. 1. Er Jessica Alba sexy ?

• Ja
      32
    • Mer søt en sexy
      11
    • Nei
      6

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
00021f.jpg
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Definitivt. Men jeg liker henne ikke så godt som blondine.

Skrevet

Synes hun er både pen og sexy:) Jeg er ganske hetero da så det blir litt sånn konstatering av fakta nesten mer enn at jeg bare "omg hun var digg" :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Hun er veldig søt og pen, men det bildet du har lastet opp er redigert, og der ser hun bare latterlig ut med den glamour lignende badedrakten (den er utrolig harry)!

• Liker 1
Skrevet

Synes hun er heit, men mere pen og søt:)

Gjest Bandit
Skrevet

Både søt og sexy. Så henne også i et slikt "hjemme hos"-program, og da var hun usedvanlig morsom, reflektert og jordnær i tillegg. Overrasket positivt.

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Hvis jeg måtte bytte utseende med noen, hadde jeg lett valgt henne! Jeg synes hun er sexy, uten at det er på en veldig påtrengende måte.

Endret av Raindrops
  • Liker 3
Skrevet

Hvis jeg måtte bytte utseende med noen, hadde jeg lett valgt henne! Jeg synes hun er sexy, uten at det er på en veldig påtrengende måte.

what she said!

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes overhodet ikke noe harry med den badedrakten der.

Skrevet

Hun er sexy og pene former. Brunfargen har jeg også snart, men jeg har vel litt mer volum enn henne... :ler:

Skrevet

nei, hun er den styggeste personen jeg vet om. Se hvor ekkel hun er.. NEIDA, tulle du me mæ. hu er seriøst drit fin! Ville dødt for kroppen hennes :ler:

Skrevet

hun er såpass pen i karosseriet at jeg garantert hadde hatt problemer med å forme intelligente setninger, om jeg traff henne.

Skrevet

Hun er så nydelig :D Og ja, hun virker kjempemorsom og smart også :)

Skrevet

Jeg synes også bildet som er lastet opp er latterlig, men har sett bilder av henne hvor hun er søt, og bilder hvor hun er sexy.

• Liker 3
Skrevet

ikke det fineste bilde av henne, selv om hun også her er smellvakker. Ja, Jessica Alba er nydelig, søt, sexy, flott og alt det der.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, hun er direkte frastøtende!

Skrevet

Jeg har vel aldri synes hun har hatt noe wow-faktor over seg, men for all del, hun er flott og har en nydelig kropp.

Skrevet

søt? søt som i nusselig eller pen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...