AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 Jeg traff på en fyr som var veldig keen på meg. Jeg følte han ikke helt var min type, men han overtalte meg til å bli med på en date med ham. Men null forventninger dukker jeg opp, men finner ut at det faktisk er noe hente her. Fyren er varm og vennlig, og jeg opplever den beste daten på lenge. I 9 timer snakker vi alt mellom himmel og jord. Vi finner ut at vi har mye til felles, samme verdi og religion. Det var virkelig en flott date. Jeg blir mer betatt og fyren ønsker å treffe meg igjen. Han er hyppig med å tekste meg daglig og pga avstand, så treffer vi ikke hverandre før 1 mnd etter. Jeg merker jeg får veldig sterke følelser for ham. Gledet meg som en unge til vår 2.date og trodde fyren gjorde det samme, men han var mer reservert denne gangen. Jeg følte at det kun var meg som snakket og at han ikke helt var den samme. Dagen etter får jeg beskjed at han ikke føler noe lenger og jeg må innrømme, jeg ble helt knust. Jeg tok dette veldig tungt og sliter fortsatt med denne nyheten som jeg fikk for over 1mnd siden. Selv om vi aldri var sammen, så er dette meget tungt. Har så utrolig hjertesorg, noe jeg synes er veldig rart, for dette har jeg aldri opplevd med mine eks engang. Hva kan gjøre for å glemme ham helt? Jeg sitter dagen lang og bare tenker på ham. Måtte faktisk sykmelde meg fra jobben fordi jeg er så deppa. Tragiske er at jeg hulkgråter for en fyr jeg kun har gitt klem og datet 3 mnd. Det er tross alt gått over en mnd siden?! Dette kan umulig være normalt?! Hilsen ei med hjertesorg
Gjest Anna.S Skrevet 25. mai 2012 #3 Skrevet 25. mai 2012 Det er absolutt ikke noe gøy når man går inn i noe med en forventning om at det skal utvikle seg videre. For etter å ha positivt overrasket og med en mann som tydelig viste stor interesse før første date og også under daten, så tror man jo at dette blir bra når man skal treffes igjen. Det er desverre slik at selv om noen viser masse interesse både på første og andre og tredje date så kan det hele falle i grus etter en stund. Her tror jeg du er skuffa fordi du egentlig senket kravene dine litt, og så ville han ikke ha deg. Eller? At stoltheten din er litt såret? Men det er bare en ting å gjøre og det er å hive seg rundt og finne en ny som man kan bli kjent med. Å gråte over spilt melk er ingen vits! Det er sol, sommer og nå skal det dates i solsteiken!!
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #4 Skrevet 25. mai 2012 Takk for din tilbakemelding, Anna. S. Du har nok rett i at jeg ble skuffet etter å ha senket kravene etter første daten. Ble nok veldig positiv overrasket og forventingene bare blomstret etter det. Er også veldig enig at det ikke hjelper å gråte over dette i ettertid. Greit å komme meg videre, men er det ikke slik at man helst bør komme over fyren før man tenker på en ny? Jeg har litt problemer med å gi slipp på ham og håper innerst inne at han kommer tilbake. Men i det jeg skriver dette, så vet jeg at det er feil å tenke på den måten. Jeg bare håper at denne smerten er over snart, slik at jeg får nyte det fine godværet! 1
stortsettglad Skrevet 25. mai 2012 #5 Skrevet 25. mai 2012 Mitt tips er at du bestemmer deg for å nyte det fine godværet, og finner på noe som gjør at du ikke bare sitter og tenker på han, så skal du se at smerten går over 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #6 Skrevet 25. mai 2012 Jeg traff på en fyr som var veldig keen på meg. Jeg følte han ikke helt var min type, men han overtalte meg til å bli med på en date med ham. Men null forventninger dukker jeg opp, men finner ut at det faktisk er noe hente her. Fyren er varm og vennlig, og jeg opplever den beste daten på lenge. I 9 timer snakker vi alt mellom himmel og jord. Vi finner ut at vi har mye til felles, samme verdi og religion. Det var virkelig en flott date. Jeg blir mer betatt og fyren ønsker å treffe meg igjen. Han er hyppig med å tekste meg daglig og pga avstand, så treffer vi ikke hverandre før 1 mnd etter. Jeg merker jeg får veldig sterke følelser for ham. Gledet meg som en unge til vår 2.date og trodde fyren gjorde det samme, men han var mer reservert denne gangen. Jeg følte at det kun var meg som snakket og at han ikke helt var den samme. Dagen etter får jeg beskjed at han ikke føler noe lenger og jeg må innrømme, jeg ble helt knust. Jeg tok dette veldig tungt og sliter fortsatt med denne nyheten som jeg fikk for over 1mnd siden. Selv om vi aldri var sammen, så er dette meget tungt. Har så utrolig hjertesorg, noe jeg synes er veldig rart, for dette har jeg aldri opplevd med mine eks engang. Hva kan gjøre for å glemme ham helt? Jeg sitter dagen lang og bare tenker på ham. Måtte faktisk sykmelde meg fra jobben fordi jeg er så deppa. Tragiske er at jeg hulkgråter for en fyr jeg kun har gitt klem og datet 3 mnd. Det er tross alt gått over en mnd siden?! Dette kan umulig være normalt?! Hilsen ei med hjertesorg Jeg opplevde akkurat det samme etter kun 4 uker med dating, så jeg tror ikke det er noe spesielt unormalt. Jeg tror at når man først faller for en person så faller man hardt. Da hun fortalte meg at hun ikke var interessert i meg lenger så var det som å gå gjennom et brudd.. Jeg opplevde aldri å være så deppa etter brudd med noen av mine ekser som jeg hadde vært i langvarige forhold med. Forklar det den som kan. Mitt beste tips er å ikke prøve å være venner med denne personen, det er dødfødt så lenge en av dere har følelser for hverandre. Ikke prøv engang. Kutt all kontakt og tving deg selv til å omgås andre mennesker, til han 'fader' vekk. Det er utrolig vanskelig i starten, men det er faktisk den eneste måten å komme over noen. Hvis han noensinne blir interessert i deg igjen så vet han hvordan han skal finne deg/kontakte deg - la han jobbe for å få deg, hvis han virkelig vil ha deg. Det du bør gjøre er å få han helt på avstand og ut av livet ditt og pleie deg selv. 100% fokus på deg selv, ikke han. Eventuelt kan det hende at avstanden gjør at han savner deg og kommer krypende tilbake, men ikke fall for fristelsen med å hive deg over han med en gang. Vis at du klarer deg uten han. Hilsen en som har vært gjennom eksakt det samme nå nylig, og som nå får sendt flere SMS om dagen av hun som jeg falt så hardt for. Toget har dessverre gått, jeg har innsett at hennes 'fantastiske' personlighet og utseende kun var en illusjon og at jeg ser på alt med litt mer objektive øyne. Du kommer deg dit en dag du også - tro meg.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #7 Skrevet 27. mai 2012 Jeg opplevde akkurat det samme etter kun 4 uker med dating, så jeg tror ikke det er noe spesielt unormalt. Jeg tror at når man først faller for en person så faller man hardt. Da hun fortalte meg at hun ikke var interessert i meg lenger så var det som å gå gjennom et brudd.. Jeg opplevde aldri å være så deppa etter brudd med noen av mine ekser som jeg hadde vært i langvarige forhold med. Forklar det den som kan. Mitt beste tips er å ikke prøve å være venner med denne personen, det er dødfødt så lenge en av dere har følelser for hverandre. Ikke prøv engang. Kutt all kontakt og tving deg selv til å omgås andre mennesker, til han 'fader' vekk. Det er utrolig vanskelig i starten, men det er faktisk den eneste måten å komme over noen. Hvis han noensinne blir interessert i deg igjen så vet han hvordan han skal finne deg/kontakte deg - la han jobbe for å få deg, hvis han virkelig vil ha deg. Det du bør gjøre er å få han helt på avstand og ut av livet ditt og pleie deg selv. 100% fokus på deg selv, ikke han. Eventuelt kan det hende at avstanden gjør at han savner deg og kommer krypende tilbake, men ikke fall for fristelsen med å hive deg over han med en gang. Vis at du klarer deg uten han. Hilsen en som har vært gjennom eksakt det samme nå nylig, og som nå får sendt flere SMS om dagen av hun som jeg falt så hardt for. Toget har dessverre gått, jeg har innsett at hennes 'fantastiske' personlighet og utseende kun var en illusjon og at jeg ser på alt med litt mer objektive øyne. Du kommer deg dit en dag du også - tro meg. Tusen takk for at utrolig bra tips. Følte en stor lettelse etter å ha lest innlegget ditt. Synd at du også har måtte gått igjennom dette, men du virker som du helt klar er over henne. Jeg har sluttet kontakten med ham og prøver intenst å la være å temke på ham 24/7. Tror jeg er klar for å date andre gutter nå. Dette har nok tatt tid, men har heldigvis en good feeling på at dette ordner seg til slutt. Igjen, tusen takk!! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå