Redbull Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 Hva bruker du det til? Akkurat kjøpt meg ei krukke, trenger inspirasjon
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #2 Skrevet 25. mai 2012 Lager feks popcorn med det, kjempegodt. Hvor kjøpte du din?
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #3 Skrevet 25. mai 2012 i håret og på huden!!!! Glem alt som heter hårkurer. Bruk kokkosolje isteden.
Redbull Skrevet 25. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2012 Lager feks popcorn med det, kjempegodt. Hvor kjøpte du din? Iherb
Redbull Skrevet 25. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2012 i håret og på huden!!!! Glem alt som heter hårkurer. Bruk kokkosolje isteden. Forklar meg hvordan du bruker den som hårkur og på huden
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #6 Skrevet 25. mai 2012 Iherb Haha, SELVSAGT. Skriver du i Iherbtråden på Forbruker og Økonomi? Skriv gjerne link, er litt interessert selv Ps, steker mye i den jeg, ikke bare popcorn, også kjøtt og kylling, og fisk.
Redbull Skrevet 25. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 25. mai 2012 Haha, SELVSAGT. Skriver du i Iherbtråden på Forbruker og Økonomi? Skriv gjerne link, er litt interessert selv Ps, steker mye i den jeg, ikke bare popcorn, også kjøtt og kylling, og fisk. Nei jeg gjør ikke det. Skulle gjerne gitt deg link, men er på mobilen Åja! Er den sunneste oljen av de alle, er det ikke?
Gjest Vodka Skrevet 26. mai 2012 #8 Skrevet 26. mai 2012 Oppbevarer dere oljen i kjøleskap? hvordan får dere brukt den da? Hos meg blir den så hard, så det er vanskelig å få noe ut fra den.
vogue90 Skrevet 26. mai 2012 #9 Skrevet 26. mai 2012 Jeg bruker den når jeg steker kylling. Synes det blir så god smak da:)
Supera Skrevet 26. mai 2012 #10 Skrevet 26. mai 2012 Det finnes to typer kaldpresset kokosolje. Pure og extra virgin. Extra Virgin er mest skånsomt behandlet og har beholdt sin kokossmak og passer best til kosttilskudd og slikt. Pure har ikke kokossmak og tåler litt høyere temperatur og passer bedre til steking. Jeg bruker extra virgin-varianten oppi te for eksempel. Og så smaker det godt i asiatiske retter til servering. Flott for oss på LCHF for å øke fettandelen i maten. Jeg lager ofte Bali Kyllinggryte og tilsetter extra virgin kokosfett rett før servering. Jeg bruker det også oppi sjokolade (har kakaosmør, kakaomasse og sånt).
bambyb82 Skrevet 26. mai 2012 #11 Skrevet 26. mai 2012 http://www.iherb.com/Garden-of-Life-Living-Foods-Coconut-Oil-Extra-Virgin-32-fl-oz-946ml/11662 Denne bruker jeg.. fra iherb... såklart Bruker den når jeg lager hjemmelagde energibarer, hjemmelaget sjokolade, i babygrøten fra helsekost som ikke er tilsatt noe fett. Og ellers i alt hvor jeg vil ha litt ekstra fett eller kokos smak Denne som jeg har linket til har en helt utsøkt kokos smak, mye bedre enn cocosa sin 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå