Saga Skrevet 1. februar 2004 #1 Skrevet 1. februar 2004 Jeg så 3/4 av filmen ikveld. Jeg fatter ikke at enkelte drar på kino for å se Scary Movie filmene.. :-? The Ring sekvensen varte jo sååååå [15 sigaretter] lenge.. Det var liksom ikke morsomt å gjøre narr av filmen heller :evil:
Gjest Moonshadow Skrevet 1. februar 2004 #2 Skrevet 1. februar 2004 Har ikke sett 3rn enda, men skal se den.. Syntes i alle fall 1 og 2 var veldig artige
Joplaya Skrevet 1. februar 2004 #3 Skrevet 1. februar 2004 Jeg så den første, verre film skal en lete lenge etter. Min søster så nr 2 og gadd derfor aldri se nr 1. Skal ikke se nr 3, bortkastet tid.
Gjest bare lille meg... Skrevet 1. februar 2004 #4 Skrevet 1. februar 2004 de filmene der er skikkelig dårlige!!!
Arkana Skrevet 1. februar 2004 #5 Skrevet 1. februar 2004 Niks, har ikke tenkt å se den i det hele tatt. Har sett den første, som var elendig. Tida mi er mer verdt enn å bruke dem på slike filmer.
Saga Skrevet 1. februar 2004 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2004 Jeg skjønner bare ikke hva som er morsomt med de filmene? Ingen sammenheng og bare dumme replikker. Parodier bruker jo generelt å være morsomme, men men
Ingeborg Skrevet 2. februar 2004 #7 Skrevet 2. februar 2004 En skrekkelig dårlig film! Hadde neppe sett den hvis det ikke hadde vært jobben min å se den, for å si det sånn.
Malou Skrevet 2. februar 2004 #8 Skrevet 2. februar 2004 Har ingen planer om å se den nei. Synes 1'ern var skuffende, men unntak av noen få gode poenger, 2'ern gadd jeg aldri å se og det samme tror jeg nok det blir med 3'ern. Jennifer
Madison Skrevet 2. februar 2004 #9 Skrevet 2. februar 2004 Syns den var kjempemorsom Liker man litt syk, overdreven, "dum" humor, og masse kul parodi bør man se filmen :D Hvis ikke,så bare la være.
Gjest Seleena Skrevet 2. februar 2004 #10 Skrevet 2. februar 2004 Eg skal sjå den - på kino. Har sett traileren og likte det eg såg. Er den dårleg får det berre vere!
Gjest pace Skrevet 3. februar 2004 #11 Skrevet 3. februar 2004 1'eren: morro nå og da. 2'eren: helt forferdelig. 3'eren: ...... ikke vekk grusomme minner. Så bare 1'eren på kino.
Sarah_Michelle Skrevet 3. februar 2004 #12 Skrevet 3. februar 2004 Jeg har tenkt å se den, jeg, men IKKE på kino, nei! Det er ganske få filmer jeg ser på kino, faktisk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå