Gå til innhold

Hvite/kremfargede sko til mørk blå kjole?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om det blir for stor kontrast om jeg går med kremfargede sko til en veldig mørk blå kjole? Mer spesifikt, så skal jeg i bryllup og skal ha på meg dennekjolen. Lurte på om det ville gå greit å ha disse skoene til?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oops, ser at skolinken ikke virker, det er disse skoene jeg mente :)

Gjest Frk.Franzen
Skrevet

Jeg syns det så fint ut sammen.

Fikk lyst på skoene selv :fnise:

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Dersom du er typen til det så kan du plukke opp den kremhvite farven i en konvoluttveske (clutch), tynne blondehansker og en lett sommerhatt som kler deg og ditt ansikt :)

Her til lands er desverre ikke hatt noe for alle, noe jeg synes er litt trist, - men innser at jeg nok har tilbragt 'litt for lang tid' i UK :fnise:

Endret av Lille-pus
  • Liker 3
Skrevet

Ja det syns jeg du kan gå med :)

Skrevet

Dersom du er typen til det så kan du plukke opp den kremhvite farven i en konvoluttveske (clutch), tynne blondehansker og en lett sommerhatt som kler deg og ditt ansikt :)

Her til lands er desverre ikke hatt noe for alle, noe jeg synes er litt trist, - men innser at jeg nok har tilbragt 'litt for lang tid' i UK :fnise:

Enig!

Og om du ikke tør ta den ut med hansker og hatt, hva med en mette-marit-aktig hårpynt og kanskje et chunky kremfarget armebånd?

Skrevet

Syns hvite sko rett og slett ser fælt ut. Morsomt at Lille Pus sier at å bo i UK har gjort at hun er åpen for det, for nettopp det å bo i England har gjort at jeg har blitt veldig sånn " hvite sko brukes bare av chavs"

Skrevet

Syns hvite sko rett og slett ser fælt ut. Morsomt at Lille Pus sier at å bo i UK har gjort at hun er åpen for det, for nettopp det å bo i England har gjort at jeg har blitt veldig sånn " hvite sko brukes bare av chavs"

Det var vel hatt hun mente hun har fått mer til overs for etter å ha bodd i UK? :klo:

Synes det ser bra ut jeg, men enig angående tilbehør som nevnt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nydelig kjole og nydelig sko. Vil passe kjempefint sammen :)

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Det var vel hatt hun mente hun har fått mer til overs for etter å ha bodd i UK? :klo:

Synes det ser bra ut jeg, men enig angående tilbehør som nevnt.

Yepp, det var hatt jeg spesifikt tenkte på :Nikke:

Siden TS alt har kjøpt både kjolen og skoene så kan det være en god ide å plukke opp skofarven i litt tilbehør som veske, hansker og eventuelt i en hatt.

Da blir ikke kontrasten like stor, og man får en helhet over antrekket :)

Den kremhvite skofarven kan jo også plukkes opp i et halskjede :)

Hadde det vært en annen kjole (en som dekket skuldrene) ville jeg også foreslått et belte i samme farve som skoene :)

Edit: Ja, og så var det hvite sko og chavs da.... Minner forsiktig om at her var ikke snakk om trainers av noe slag da... :fnise:

Endret av Lille-pus
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Takk for svar! Men jeg har ikke kjøpt skoene ennå, det er bare kjolen jeg har. Likte skoene og lurte på om jeg skulle kjøpe dem, men har ikke gjort det :)

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en mørkeblå blondekjole på meg i et bryllup sammen med nudefargede lakkpumps. Det var mildt sagt dritlekkert.Fikk mange kommentarer. Kjolen var foret i samme farge som pumpsene, så farget viste litt igjennom kjole. Var utrolig fint.

Ta kjolen med det til noen forskjellige skobutikker og prøv deg frem.

Skrevet

Synes sko og kjole ser fine ut sammen. :)

..Men om du ikke har kjøpt skoene enda, synes jeg du skal vurdere nude pumps istedet. Nude pumps til mørk blå kjoler er noe av det fineste jeg ser.. :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Takk for svar. Jeg skulle gjerne hatt nude pumps til, men jeg har vært på jakt i en evighet, og har ikke funnet perfekte nude pumps :( Det er ikke så lenge til kjolen skal brukes, så jeg har ikke tid til å handle over nett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...