AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #1 Skrevet 24. mai 2012 Jeg synes jeg stadig ser profiler hvor det opplyses om store personlige problemer, mennesker som skriver åpent om at de har hatt et tøft og vanskelig liv, enten de søker samtalepartner eller kjæreste. Mennesker med nylige rusproblemer, mennesker med liten selvtillitt og tro på seg selv, og mennesker som klager på andre når de ikke får svar. Mange lyver på alder, på sivilstatus, mange er ikke ferdige med eksen, noen har stor gjeld, sykdommer de helst ikke vil fortelle om, eller annen bagasje som vil innvirke på en partners liv, og som fortsatt er en del av hverdagen. Jeg har selv hatt et tøft liv med mange prøvelser underveis, men jeg skriver ikke om dette. For meg er det fortid, men det virker som om mange på nett fortsatt sliter veldig. Jeg kjenner at jeg ikke orker å engasjere meg i en person som har mye bagasje som fortsatt er relevant, altså som ikke er tilbakelagt. Jeg har skrevet med flere forskjellige mennesker, og stadig dukker det opp et eller annet. Styrer klart unna profiler som skriver rett ut at de fortsatt har problemer, da jeg ønsker et positivt forhold og en god start uten fokus på vanskelige ting, som jeg som nevnt altså har hatt nok av. Andre som opplever at det er påfallende mange som sliter med ting på nettet, eller som lyver, har økonomiske problemer eller andre ting?
Sommee Skrevet 24. mai 2012 #2 Skrevet 24. mai 2012 (endret) Jeg synes jeg stadig ser profiler hvor det opplyses om store personlige problemer, mennesker som skriver åpent om at de har hatt et tøft og vanskelig liv, enten de søker samtalepartner eller kjæreste. Mennesker med nylige rusproblemer, mennesker med liten selvtillitt og tro på seg selv, og mennesker som klager på andre når de ikke får svar. Mange lyver på alder, på sivilstatus, mange er ikke ferdige med eksen, noen har stor gjeld, sykdommer de helst ikke vil fortelle om, eller annen bagasje som vil innvirke på en partners liv, og som fortsatt er en del av hverdagen. Jeg har selv hatt et tøft liv med mange prøvelser underveis, men jeg skriver ikke om dette. For meg er det fortid, men det virker som om mange på nett fortsatt sliter veldig. Jeg kjenner at jeg ikke orker å engasjere meg i en person som har mye bagasje som fortsatt er relevant, altså som ikke er tilbakelagt. Jeg har skrevet med flere forskjellige mennesker, og stadig dukker det opp et eller annet. Styrer klart unna profiler som skriver rett ut at de fortsatt har problemer, da jeg ønsker et positivt forhold og en god start uten fokus på vanskelige ting, som jeg som nevnt altså har hatt nok av. Andre som opplever at det er påfallende mange som sliter med ting på nettet, eller som lyver, har økonomiske problemer eller andre ting? Nei, opplever det ikke sånn. De fleste vil vel fremstille seg selv i et godt lys? Husk at du har mange tusen du matcher der inne, da skal du date/skrive med maaange for å se slike trender, og ihvertfall for å konkludere. Du har ikke skrevet med så mange sier du? (Du skriver "flere forskjellige mennesker") "mennesker som klager på andre når de ikke får svar" skriver du, og det stemmer. Bare sjekk sukkerforumet, der kommer det jevnlig tråder med frustrerte menn som klager over damer som ikke svarer på meldingene de sender. Ellers er det helt klart at enkelte lyver, som på andre sjekkearenaer, og en trend mange ser(venninner forteller meg) er at menn trekker fra noen år. Men ikke noe stort problem, igjen fordi hver person har mange tusen matchende personer. Endret 24. mai 2012 av Sommee
Gjest _Blomsten_ Skrevet 24. mai 2012 #3 Skrevet 24. mai 2012 (endret) Jeg har et par diagnoser, men opplyser ikke om de i profilteksten min. Av de guttene jeg har møtt har ingen av de virket som de har slitt med noe spesielt. Har derimot inntrykk av at mange er irriterende perfekte. Endret 24. mai 2012 av _Blomsten_
Gjest Anna.S Skrevet 24. mai 2012 #4 Skrevet 24. mai 2012 Jeg har heller ikke kommet over slike profiler. Baggasje er for meg ikke noe negativt, heller noe positivt. Ønsker en mann med livserfaring og som har kjent livet på både godt og vondt. En perfekt mann uten noen sorger er for meg uintressant. Desverre er det slik de fleste fremstiller seg selv. 5
Sommee Skrevet 24. mai 2012 #5 Skrevet 24. mai 2012 Jeg har heller ikke kommet over slike profiler. Baggasje er for meg ikke noe negativt, heller noe positivt. Ønsker en mann med livserfaring og som har kjent livet på både godt og vondt. En perfekt mann uten noen sorger er for meg uintressant. Desverre er det slik de fleste fremstiller seg selv. Enig faktisk :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #6 Skrevet 24. mai 2012 Jeg har heller ikke kommet over slike profiler. Baggasje er for meg ikke noe negativt, heller noe positivt. Ønsker en mann med livserfaring og som har kjent livet på både godt og vondt. En perfekt mann uten noen sorger er for meg uintressant. Desverre er det slik de fleste fremstiller seg selv. Helt utrolig.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #7 Skrevet 24. mai 2012 Perfekte mennesker er fullstendig uinteresante i min verden. Ønsker meg en person med gode og dårlige, sterke og svake sider. 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #8 Skrevet 24. mai 2012 Perfekte mennesker er fullstendig uinteresante i min verden. Ønsker meg en person med gode og dårlige, sterke og svake sider. Blir ikke det du ønsker alltid det perfekte for deg da?
PRT Skrevet 24. mai 2012 #9 Skrevet 24. mai 2012 Perfekte mennesker finnes ikke, så det trenger du ikke å tenke på. Men må være et poeng at personen har minst mulig bagasje.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #10 Skrevet 24. mai 2012 Jeg er mann, og har ikke sett en eneste profil hvor noe slikt nevnes. Det er et mye større problem at det er nesten ingen som faktisk kan innrømme at de faktisk ikke har en ekstremt spennende og hektisk hverdag. Skulle tro det var andre enn meg som sitter på nettet og ser etter kjæreste fordi jeg faktisk er litt ensom og har en litt kjedelig hverdag 3
Gjest Anna.S Skrevet 25. mai 2012 #11 Skrevet 25. mai 2012 Skulle tro det var andre enn meg som sitter på nettet og ser etter kjæreste fordi jeg faktisk er litt ensom og har en litt kjedelig hverdag
Gjest .-L-. Skrevet 25. mai 2012 #12 Skrevet 25. mai 2012 (endret) Jeg er ikke interessert i å være terapauten til den jeg er sammen med. Vil helst ha en som har fått styr på livet sitt og som ikke bærer på store usikkerheter. Endret 25. mai 2012 av .-L-. 1
Gjest _Blomsten_ Skrevet 25. mai 2012 #13 Skrevet 25. mai 2012 Samme her også. Jeg vil gjerne ha en som trenger meg
Gjest .-L-. Skrevet 25. mai 2012 #14 Skrevet 25. mai 2012 Samme her også. Jeg vil gjerne ha en som trenger meg Hva mener du med det?
-Ishtar- Skrevet 25. mai 2012 #15 Skrevet 25. mai 2012 Perfekte mennesker er noe jeg ikke tiltrekkes av, da vi har ingenting til felles. :gjeiper:
Gjest .-L-. Skrevet 25. mai 2012 #16 Skrevet 25. mai 2012 Perfekte mennesker er noe jeg ikke tiltrekkes av, da vi har ingenting til felles. :gjeiper: Ingen er vel perfekte? Bak en perfekt fasade er det nok en hau med problemer! 1
Gjest Anna.S Skrevet 25. mai 2012 #17 Skrevet 25. mai 2012 Samme her også. Jeg vil gjerne ha en som trenger meg Ja og som setter pris på alt jeg gjør for at livet hans skal være litt bedre. Og som gjør det samme for meg. Ikke det at vi ikke har fine liv på egenhånd, men det å glede hverandre i hverdagen og ha det kjekt sammen er jo et stort pluss i boka Nå er det snart helg og når guttungen har lagt seg blir det et glass vin og PC'en som vanlig. Veninner er med typer, på hytta eller hjemme med unger selv.. Da kommer savnet etter sjelevennen min! Livet mitt er bra, men jeg vet det blir bedre når jeg har noen å dele alt med.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 25. mai 2012 #18 Skrevet 25. mai 2012 Hva mener du med det? At han ikke er av typen som har det så fantastisk fra før at han ikke savner å ha kjæreste.
Gjest .-L-. Skrevet 25. mai 2012 #19 Skrevet 25. mai 2012 (endret) At han ikke er av typen som har det så fantastisk fra før at han ikke savner å ha kjæreste. Høh :/ Meg altså :gjeiper: Jeg tenker motsatt. Jeg vil ha en person som er sterk og klarer seg selv. En som ikke baserer sin lykke på meg, men som også har sitt eget liv. Så kan vi heller dele glede og sorger sammen. Endret 25. mai 2012 av .-L-.
-Ishtar- Skrevet 25. mai 2012 #20 Skrevet 25. mai 2012 Ingen er vel perfekte? Bak en perfekt fasade er det nok en hau med problemer! Bruker nesten ikke sosiale medier lenger, er litt lei av å lese om andre menneskers perfekte liv. Samme med blogger, det blir rett og slett for mye av det gode i perioder. Jeg liker mennesker som har gode og dårlige dager. Disse evige solskinnshistoriene har jeg ikke tro på. Hvis hverdagen skal bestå av å trene, gå på jobb, se ut som en fotomodell, rydde hus, vaske klær, lage tre retters middag fra bunnen av,sjonglere unger og mann og hund, mens jeg samtidig handler chanel vesker, og er så utrolig lykkelig hele tiden, ja da kan jeg bare gå og legge meg. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå