Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tisser fugler? :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri lest meg så veldig opp på akkurat denne problemstillingen :fnise: men mener å ha sett på et naturprogram en gang om at all avføring kommer med det som vi ser på som bæsjen

AnonymBruker
Skrevet

og hvordan parrer fugler seg? er det så at begge kjønn har et hull de kobler sammen? hvilken stilling bruker de da, misjonær? funker vel dårlig med doggy? :klo:

Gjest Blubberella
Skrevet (endret)

Tisser fugler? :gjeiper:

Fugler er kloakkdyr, noe som betyr at de har én åpning der en blanding av tiss og bæsj kommer ut og i tillegg brukes samme åpningen til befruktning.

Endret av Ylvina
  • Liker 4
Skrevet

og hvordan parrer fugler seg? er det så at begge kjønn har et hull de kobler sammen? hvilken stilling bruker de da, misjonær? funker vel dårlig med doggy? :klo:

Vil tro hannen har et kjønnsorgan som viser seg når tiden er inne.

Hannen setter seg som regel på hunnens rygg/står bak

Skrevet

Urinen til fugler er fast og kommer ut som urinsyre. Det er ofte hvitt på farge, bare sjekk en undulatbæsj så skjønner du hva jeg mener. Ellers har vel Ylvina svart på det med befruktning, de har ikke noe kjønnsorgan slik vi tenker på det, bare en kloakkåpning.(grusomt ord forresten)

• Liker 2
Gjest mari kontrari
Skrevet

Jeg er ikke fugleekspert, men har alltid sett på det hvite i fuglebæsjen som tisset, og den mørke klumpen i midten som bæsj, selv om jeg omtaler helt hvite flekker som fuglebæsj også. Men dette er altså min barndoms konklusjoner, og ikke et vitenskapelig svar :)

Skrevet

Vil tro hannen har et kjønnsorgan som viser seg når tiden er inne.

Hannen setter seg som regel på hunnens rygg/står bak

Dette er et eksempel på fuglenes sexliv, her ser det hvor intrikat og vanskelig en blowjob i lufta kan være.

Bare tenk dere hvor vanskelig og tidkrevende et fullverdig samleie vil bli!!

Skrevet

Dette er et eksempel på fuglenes sexliv, her ser det hvor intrikat og vanskelig en blowjob i lufta kan være.

Bare tenk dere hvor vanskelig og tidkrevende et fullverdig samleie vil bli!!

Ravner parer seg i lufta. Ser ikke ut til at de har noen større problemer.

Fun facts: I flg legenden så vil England falle den dagen ravnene ved Tower of London forsvinner. Så derfor er ravnene der vingestekket slik at de ikke kan fly sin vei. Men det gjør også at de ikke kan parre seg, og derfor må det fanges stadig nye ravner for å holde populasjonen oppe.

Skrevet

Jeg er ikke fugleekspert, men har alltid sett på det hvite i fuglebæsjen som tisset, og den mørke klumpen i midten som bæsj, selv om jeg omtaler helt hvite flekker som fuglebæsj også. Men dette er altså min barndoms konklusjoner, og ikke et vitenskapelig svar :)

Det er kanskje ikke så langt i fra sannheten :)

Som nevnt tidligere, tisser ikke fugler i den forstand, men urinen kommer ut som urinsyre, som altså er hvitt. Ergo; det hvite i fuglebæsjen er tiss, det svarte/mørke er bæsje.

• 2 uker senere...
Skrevet

Riktig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...