Peluche Skrevet 1. februar 2004 #1 Skrevet 1. februar 2004 Det er tid for å forevige vår lille store familie. Skal ha bilder av den minste på snart året, begge småjentene sammen, bilder av alle hele og halve søsken sammen og til slutt bilder av hele gjengen. Synes det er mange "flinke" fotografer som tar helt ok bilder men jeg vil ikke ha flere gudsjammerlig kjedelige bilder på veggene. Nesten så jeg kunne tenkt meg å få en mote-/reklamefotograf til å ta seg av det men det blir litt dyrt. Noen som kan anbefale en sprek fotograf i Bergen, eller enda bedre: noen som ER fotograf og vet hva jeg vil ha?
Nana Skrevet 1. februar 2004 #2 Skrevet 1. februar 2004 Lene Løtvedt er jo rimelig sprek - tar orginale bilder. Liker også de andre Lødvedt'ene (Truls og ettellerannet).
Gjest Hilde K S Skrevet 1. februar 2004 #3 Skrevet 1. februar 2004 Dersom Lene Løtvedt er den butikken like ved bakkken opp til Fløybanen, like ved Potetkjelleren har hun fantastiske bilder. Der vil jeg ta bilder av alle ungene våre. Tidligere har vi brukt Reimers, men de er veldig tradisjonelle.
Gjest gjesta Skrevet 1. februar 2004 #4 Skrevet 1. februar 2004 Lene Løtvedt tar flotte bilder, det gjør Nina Norill også. Ønsker du utradisjonelle bilder kan du sjekke hjemmesiden til brecht foto. www.brechtfoto.no Bildene på hjemmesidene er ganske spesielle, men Brecht tar også klassebilder og enkeltbilder av f.eks førsteklassinger, så erfaring med barn vil jeg tro de har. Jeg hadde sannsynligvis tatt turen til Nina Norill for hun har jeg vært hos før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå