AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #2 Skrevet 24. mai 2012 hvordan går du frem da..? Hva sier du for å få oppmerksomhet fra jentene o.l?
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2012 #3 Skrevet 24. mai 2012 hvordan går du frem da..? Hva sier du for å få oppmerksomhet fra jentene o.l? Er bare hyggelig Men ønsker mer tips om hvordan jeg kan finne dame i hverdagen...
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #5 Skrevet 24. mai 2012 Glem det. Dra til utlandet eller forbli ensom. 1
Gjest .-L-. Skrevet 24. mai 2012 #6 Skrevet 24. mai 2012 På nettet så er det som i virkeligheten. Man må skape kjemi Dersom man bare skriver kjedelige ting så blir ikke damen interessert. Kommer helt annpå hva man vil. Hvis du vil bli en venn, ha en samtale hvor man spør den andre hva h*n holder på med osv. Vil du få en dame keen på deg Skap en eller annen form for kjemi 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #8 Skrevet 24. mai 2012 Jeg har en samboer som er snill og forsiktig, og jeg har venninner som har slike menn også. Ikke noe problem å være snill og forsiktig, men man må våge å hive seg utpå litt dypt vann iblant. Snill og forsiktig trenger jo ikke bety kjedelig og tafatt? 6
Silfen Skrevet 24. mai 2012 #9 Skrevet 24. mai 2012 Til og med jeg gidder ikke svare menn som skriver: Hei. 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #10 Skrevet 24. mai 2012 jeg kjenner et par fyrer som er snill og forsiktig, dama deres er sånn streng kommandodame. er det sånne damer disse mannfolka tiltrekkes av? for jeg er snill og forsiktig selv og vil ha en mann som er lik meg... 1
Gjest 123 Skrevet 24. mai 2012 #11 Skrevet 24. mai 2012 jeg kjenner et par fyrer som er snill og forsiktig, dama deres er sånn streng kommandodame. er det sånne damer disse mannfolka tiltrekkes av? for jeg er snill og forsiktig selv og vil ha en mann som er lik meg... Dere vil aldri bli sammen, ikke fordi dere ikke liker hveradnre, men fordi ingen av dere tar tilstrekklig initiativ. 5
Gjest .-L-. Skrevet 24. mai 2012 #12 Skrevet 24. mai 2012 (endret) Til og med jeg gidder ikke svare menn som skriver: Hei. Hvordan ønsker du at en mann skal begynne samtalen da? Endret 24. mai 2012 av .-L-.
Margiela Skrevet 24. mai 2012 #13 Skrevet 24. mai 2012 fortell litt om denne damen da! jeg kan hjelpe deg hvor lenge har dere kjent hverandre?
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #14 Skrevet 24. mai 2012 jeg takler ikke sånne mannfolk.spesielt på nettet. tror tipset er å ikke gjøre det på nettet..
Gjest Yoda Skrevet 24. mai 2012 #15 Skrevet 24. mai 2012 Denne kjærligheten har funnet sitt mål, det vil gro og blomstre, forstå og realisere... dog så har det en skyggeside i singrådighet og nærmest en overflod av passiv suksess. Ingenting er gitt, men allikevel så er det fikset.. en har trådd over, det er ikke lenger noen risiko, ingen spenning og bak alt dette finnes en slaghs tomhet -> skuffelse -> hvorpå etter mye om og men så føler en igjen en glede som en slags kontrast fra hva som var før, så der står en igjen, litt redd for å gå på igjen, forstå og realisere hva? BAre en ikke mesker seg med et besnærende selvbedrag, slike tullete dagdrømmer om skjebnen, en fantasi hvor alt er bedre, på den andre siden og ikke denne edruelighet. Slikt blir en bare frustrert av, en blir helt nummen, noe forteller en å forlate denne strømningen hvor ingenting varer evig, drivende fra sted til sted, ingen havn, er dette ustabilitet eller en forvandling? Hva ser en så igjen når det hele starter igjen.. i ens sinn denne gangen? Ydmykhet? Sjenerøsitet? Optimisme? eller er det egentlig en slags skjødesløs sentimentalitet, noe bortkastet en ser? Starter ikke alt med vennskap eller stikker en kølla bare rett inn og kjører på... si det, noe er det som en alltids skal være forsiktig med å ikke være, eller kanskje ikke? 1
Gjest Bond Skrevet 24. mai 2012 #16 Skrevet 24. mai 2012 Kanskje andre arenaer på nettet en direkte dating-sider? Har du noen interesser, finnes det forum og andre steder man kan bli kjent med folk? (andre enn kvinneguiden muligens siden man ikke skal drive med sånt her altsååå ) Kanskje du leter etter feil type jenter om de alle bare ignorerer deg? Eller det er noe med måten du skriver som kanskje ikke bare utstråler forsiktighet men kanskje bare virker intentsigende?
Gjest .-L-. Skrevet 24. mai 2012 #17 Skrevet 24. mai 2012 Kanskje andre arenaer på nettet en direkte dating-sider? Har du noen interesser, finnes det forum og andre steder man kan bli kjent med folk? (andre enn kvinneguiden muligens siden man ikke skal drive med sånt her altsååå ) Kanskje du leter etter feil type jenter om de alle bare ignorerer deg? Eller det er noe med måten du skriver som kanskje ikke bare utstråler forsiktighet men kanskje bare virker intentsigende? Haha :D, hva er det du oppfordrer til?
Edvarda Skrevet 24. mai 2012 #18 Skrevet 24. mai 2012 Denne kjærligheten har funnet sitt mål, det vil gro og blomstre, forstå og realisere... dog så har det en skyggeside i singrådighet og nærmest en overflod av passiv suksess. Ingenting er gitt, men allikevel så er det fikset.. en har trådd over, det er ikke lenger noen risiko, ingen spenning og bak alt dette finnes en slaghs tomhet -> skuffelse -> hvorpå etter mye om og men så føler en igjen en glede som en slags kontrast fra hva som var før, så der står en igjen, litt redd for å gå på igjen, forstå og realisere hva? BAre en ikke mesker seg med et besnærende selvbedrag, slike tullete dagdrømmer om skjebnen, en fantasi hvor alt er bedre, på den andre siden og ikke denne edruelighet. Slikt blir en bare frustrert av, en blir helt nummen, noe forteller en å forlate denne strømningen hvor ingenting varer evig, drivende fra sted til sted, ingen havn, er dette ustabilitet eller en forvandling? Hva ser en så igjen når det hele starter igjen.. i ens sinn denne gangen? Ydmykhet? Sjenerøsitet? Optimisme? eller er det egentlig en slags skjødesløs sentimentalitet, noe bortkastet en ser? Starter ikke alt med vennskap eller stikker en kølla bare rett inn og kjører på... si det, noe er det som en alltids skal være forsiktig med å ikke være, eller kanskje ikke? Okei.. IKKE si dette
Gjest Bond Skrevet 24. mai 2012 #19 Skrevet 24. mai 2012 (endret) Haha :D, hva er det du oppfordrer til? Oppfordrer til å delta aktivt i ting man er interessert i - og dette kan også skje i nettverden. Dette gir to fordeler - man kan bli kjent med folk uten at det er kleint og "date-greier" med en gang (så en forsiktig type kan også bli kjent med folk uten at alt er vanskelig med en gang) + man har felles interesser (utrolig greit senere om man skal forklare hvorfor man trenger masse penger for høyttalere eller bruke penger på klatretur eller 50000 cd/lp-er). Endret 24. mai 2012 av Bond
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå