Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen erfaringer med dette? Svar gjerne dere som har generelle erfaringer med nettstudier andre steder, eller dere som kjenner til skolen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket nettstudie er det snakk om? Det har jo flere :)

Jeg har tatt samlingsbasert allmennlærerutdanning og norsk 2 og matematikk 3 på nett der. Til høsten skal jeg i gang med norsk 3

AnonymBruker
Skrevet

Det står mellom samfunnsfag og norsk 3, egentlig. Hva synes du om skolen? Synes du det fungerer greit å studere sånn? Hva med samlinger og eksamen? Er muntlige eksamener på nett, eller er det sånn at man må dra til Notodden?

Skrevet

Synes skolen er helt grei, har ikke noe spesielt å klage på, men jeg syntes undervisningsmetodene som ble brukt på norsk2 var fryktelig kjedelige, hadde trøbbel med å holde meg våken :D tatt nettbasert kurs på Volda også og likte undervisningen der bedre. Likevel må det jo sies at HiT nå har drevet med nettundervisning i mange år, så det er ganske sannsynlig at det har kommet seg :)

Ift eksamen så vet jeg ikke. Skriftlige eksamener har vi tatt hjemme, muntlige har jeg bare hatt på den samlingsbaserte utdanninga og da møtte vi på skolen. Studentsamskipnaden leier forresten ut hybler på ukesbasis så det er mulig å leie hybel for samlingene :)

AnonymBruker
Skrevet

Ok, takk for svar. Kunne tatt studiet på høgskolen i Volda også, men der koster de fagene jeg er interessert i endel. Ser ut som norsk 3 er gratis. Blir forelesningene lagret på et vis, sånn at man kan se på de senere også?

Skrevet

De gjorde det på norsk 2, men det var fordi det ikke kom frem da folk søkte at de måtte delta på forelesningene i sanntid. Hvordan de gjør det nå vet jeg ikke :)

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Tusen takk for alle svar, lykke til med eksamener (?) og videre studier :klemmer: Hvem vet? Kanskje vi sees på norsk 3.

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Tusen takk for alle svar, lykke til med eksamener (?) og videre studier :klemmer: Hvem vet? Kanskje vi sees på norsk 3.

AnonymBruker
Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...