Nika_83 Skrevet 24. mai 2012 #1 Skrevet 24. mai 2012 Har en mons på fire år som røyter noe vanvittig hele året. Har prøvd alt mulig rart for å få bukt med dette, men til nå er det ingenting som har fungert. Er det noen som har noen forslag?
champi Skrevet 24. mai 2012 #2 Skrevet 24. mai 2012 Har du prøvd tran? (er egen for dyr hos dyrlegen). Det funker her:)
Gjest Doh Skrevet 24. mai 2012 #3 Skrevet 24. mai 2012 Jeg bestilte Furminator i dag. Vår røyter ikke ekstremt, men mer enn nok. Børster han jo ofte, men er ikke flink nok til å gjøre det hver dag. Så håper at dette er redningen
Nika_83 Skrevet 24. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2012 Har du prøvd tran? (er egen for dyr hos dyrlegen). Det funker her:) Nei.. Det har vi ikke prøvd ennå. Går vanlig tran som vi kan ta greit eller er det best med denne fra dyrlegen? Jeg bestilte Furminator i dag. Vår røyter ikke ekstremt, men mer enn nok. Børster han jo ofte, men er ikke flink nok til å gjøre det hver dag. Så håper at dette er redningen Furminator.. Hmm.. Kanskje jeg skal sjekke den ut Vi børster også ofte, men allikevel røyter han noe vanvittig! Takk for tips Så får vi håpe at noe funker
Knøtteliten Skrevet 24. mai 2012 #5 Skrevet 24. mai 2012 Her vil jeg følge med! Har gitt pusen vår sånn fiskeolje. Eller prøvd å gi han... Han matstreiker om vi har det i maten, og eneste muligheten er å blåholde han og sprøyte det ned i munnen/halsen på han.. Det er ikke noe gøy for noen av oss i lengden, så ble ikke så mye tran på den gutten
champi Skrevet 24. mai 2012 #6 Skrevet 24. mai 2012 Vet ikke om vanlig går altså.. Du kan jo ringe dyrlegen? En av våre tre puser liker det.. Kanskje du er heldig med din:)
Gjest Cupcakes Skrevet 24. mai 2012 #7 Skrevet 24. mai 2012 Min frøken røyta masse og hele tiden, prøvde litt forskjellig tips som olje, spesial for osv uten at det hjalp. Så tok samboer her en skikkelig runde med furninatoren på henne, fikk en hel katt i ekstra peks, og etter det har hun så og si ikke røytet, dette er va 1 år siden, hun ble 4 nå i mai.
Aubree Skrevet 24. mai 2012 #8 Skrevet 24. mai 2012 Så tok samboer her en skikkelig runde med furninatoren på henne Hvor får man kjøpt denne da?
Strange Doll Skrevet 24. mai 2012 #9 Skrevet 24. mai 2012 Furminator!! Trekker ut underpelsen, du kommer til å merke vanvittig forskjell:) det gjorde værtfall vi. De pleier å ha de på dyrebutikker, men ofte billigere på nett.
Gjest Doh Skrevet 25. mai 2012 #10 Skrevet 25. mai 2012 Jeg bestilte på ebay. Kostet 40 dollar inkludert frakt. Jeg måtte ha for store, korthårede katter så det kommer litt an på hva du trenger men det er rundet der prisen ligger. Sjekka en norsk nettbutikk og der kostet det over 300 kr
Nika_83 Skrevet 25. mai 2012 Forfatter #11 Skrevet 25. mai 2012 Takk for alle svar Ser ut som om vi bare skal satse på Furminator med en gang.. Han er ganske så kresen i matveien, så tviler litt at vi vil få han til å ta fiskeoljen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå