Indira Skrevet 1. februar 2004 #1 Skrevet 1. februar 2004 Skulle ha alt opp på trådløst her hjemme. Fikk hjelp av en på jobben til å installere det trådløse nettverkskortet. Etter han gjorde det, så er maskinen blitt litt snål... Den vil for det første ikke slå seg av. Trodde det spøkte her! Når jeg velger slå av, så gjør den det. Men få sekunder etter man hører den blir stille så starter den igjen! :-? Hva skjer??! Og den nekter å huske passord på nett på div sider, og i outlook. Må skrive inn passord på alle kontoene i outlook hver gang vi starter programmet! Noen som har en anelse?
Postmannen Skrevet 1. februar 2004 #2 Skrevet 1. februar 2004 Jeg vet ikke sikkert, men jeg _tror_ det er noe feil på nettverkskortet ditt. Det er mulig hvis du går inn i BIOS og slår av "Wake On Lan" at det kan hjelpe. Dette er en funksjon som gjør at maskinen slår seg på når den blir "kontaktet" via nettverkskortet. Og hvis du i tillegg har ett eller annet i nærheten av deg som sender ut radiofrekvent energi (kan være allt fra lampedimmere til TV), så mottar nettverkskortet ditt dette, og tror det er en pakke med data.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå