Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettop startet og forandre min livsstil.

Går fra couchpotato til fit!

sluttet og røyke har jeg også. og begynt og trene

det største problemet jeg har er mat!!!

Jeg elsker mat. da gjerne usunn mat. gatekjøkken mat.. beste jeg vet!

Jeg har klart og holde meg unna i 4uker nå.. men nå har altså familien laget pizza og jeg holder på døøøø på innsiden! det lukter så syykt digg av den. men jeg vet at den ikke kommer til og gjøre noe bra for kroppen eller samvittiheten min. men det er nesten så jeg lar lysten bare ta over her.

Hvordan holder dere ut mennesker?!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pizza er da ikke så ille.

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Pizza er ikke ille i det hele tatt. Ta deg et stykke, du trenger jo ikke å gafle i deg hele?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lever livet og spiser det jeg vil i moderasjoner. Ta deg et stykke eller to og ha masse deilig ruccola på.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ille når jeg vet at den pizzaen ikke gjør noe annet for kroppen enn og forgifte den :-P

og jeg har jobba og jobber veldig hardt for og komme dit jeg er nå..

men så langt er denne pizzaen den største fristelsen jeg har møtt siden jeg startet!

AnonymBruker
Skrevet

Herregud. Du dør ikke av å spise litt hjemmelaget pizza en gang i blandt!

Pass deg så du ikke blir helt gal.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du fortsetter såå strengt... da faller du en eller annen gang for fristelsen uansett. Har vært der selv, alle andre sa det jeg sier til deg nå. Jeg ble drittlei av maset dems, men lærte til slutt :)

• Liker 1
Skrevet

Spis et pizzastykke eller to med masse salat til. Hjemmelaget pizza er ikke det verste du kan spise!

AnonymBruker
Skrevet

Det er ille når jeg vet at den pizzaen ikke gjør noe annet for kroppen enn og forgifte den :-P

og jeg har jobba og jobber veldig hardt for og komme dit jeg er nå..

men så langt er denne pizzaen den største fristelsen jeg har møtt siden jeg startet!

Forgifte kroppen? Ja da lurer jeg virkelig på hva familien din putter på pizzaen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er viktig å ikke bli helt hysterisk på kostholdet. Unn deg et pizzastykke eller to, det er viktig å kunne kose seg uten å få dårlig samvittighet :) Så lenge du forsetter å følge den sunne matveien, så kommer ikke det pizzastykke til å gjøre sånn at du legger på deg :)

Gjest "gjest"
Skrevet

Hva er det ærnæringsmessige problemet med pizza?

AnonymBruker
Skrevet

*venter på lavkarbofantikerenes hylekor": THE CARBS, THE CARS, PURE POISON! :lol:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Pizza funker vel hvis du bare spiser salat resten av dagen?

AnonymBruker
Skrevet

Gjest scorpius
Skrevet

Jeg er ingen ernæringsfysiolog, men jeg kan si med 100% sikkerhet at du IKKE forgifter kroppen din med noen biter pizza en gang i blandt. Hvis du fortsetter å lage så mye drama over en så liten ting, og er så redd for å sprekke, så kommer du garantert til å bli en jojo-slanker.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke snakk om å spise hele pizzaen, men et par biter, helt vanlig, og man trenger ikke å kutte ut ekstremt mye mat. Det er ikke slik at 3-4 biter er 555555555 kcal. Ugh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...