Gjest Seleena Skrevet 1. februar 2004 #1 Skrevet 1. februar 2004 Kva skjer om man deler å ete på to brett. Altså at man tar dag 1,2,3,4 på det eine brettet og "lånar" pille nr 5 på eit anna og fortsett på nr 6 på det første. Kan det gå kluss då? Eg har gått å tenkt på det lenge....for det har eg gjort ein gong!!
liv Skrevet 1. februar 2004 #2 Skrevet 1. februar 2004 skjer ikke annet enn at det blir en pille for lite på neste da.
Diva Skrevet 1. februar 2004 #3 Skrevet 1. februar 2004 Hvilke p-piller bruker du da ? Monofase eller trifasepiller ? Om du bruker monofasetypen ( Yasmin etc. ) , så er i allefall alle pillene like og har likt innhold av hormoner. Om du bruker trifase, så er de forskjellige. Men jeg minns at mine ( Trionetta - trifase ) er like på de 6 første. Så da gjør det ikke noe om man bytter. Men bytter man og egentlig skal ta en rød ( for Trionetta da ) og tar en hvit, så er ikke det så lurt. Virkningen er jeg ikke klar over ( sikkert noe hormonkluzz ), men jeg vet at jeg ikke skal gjøre det i allefall Så om du kun har tatt max 6 dager med piller, så skal det nok være lik virkning på dem, enten du har monofase eller trifase. Den 7 pilla på mitt brett er i allefall en annen farge, så klussing etter det på trifase, blir vel litt kjedelig... Håper du skjønte den "avhandlingen" der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå