Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei,

Nå har det seg slik at jeg trenger noen nye ansiktsmasker. Det går på siste rest på MD´s Vit-A-Plus Firming treatment masque og Moisture Defense Antioxidant treatment mask.

Jeg føler ikke at fuktighetsmasken gir tilstrekkelig med fuktighet... Finnes det andre alterativer som gir store mengder fukt? Fra tidligere har jeg prøvd Hydra floral fra Decleor. Denne tåler jeg ikke pga. allergi. I tillegg har jeg vært innom Dermalogica´s Skin hydrating mask. Denne gav også alt for lite fukt.

Hvilke andre masker har tilsvarende egenskaper som Firming treatment masken? Fint om de også gir huden fin fin glød.

Tusen takk på forhånd. :klemmer:

Endret av laperla
Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

Mange er fornøyde med fuktmasken fra Green People og av oppstrammende og rensende masker vet jeg at flere rett og slett bruker rent leirepulver. Har ikke testet akkurat den før, men de jeg har prøvd har vært flinke til å ta knekken på hudormer. Grønn leire er visstnok mest effektiv mot hudormer og urenheter, men det er litt hardt mot huden, så det kan være lurt å bruke fuktmaske etterpå =)

Er selv veldig fornøyd med md sine masker, men kan være kjekt å utforske andre (og billigere) alternativer av og til.

Skrevet

Mange er fornøyde med fuktmasken fra Green People og av oppstrammende og rensende masker vet jeg at flere rett og slett bruker rent leirepulver. Har ikke testet akkurat den før, men de jeg har prøvd har vært flinke til å ta knekken på hudormer. Grønn leire er visstnok mest effektiv mot hudormer og urenheter, men det er litt hardt mot huden, så det kan være lurt å bruke fuktmaske etterpå =)

Er selv veldig fornøyd med md sine masker, men kan være kjekt å utforske andre (og billigere) alternativer av og til.

Hei, og takk for svar :)

Har prøvd Green People, og denne serien tålte jeg ikke...

Det leirepulveret... Blander jeg det ut med vann?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte på impuls Avène Soothing Moisture Mask en gang jeg var på apoteket, og det er den mest fuktighetsgivende masken jeg har prøvd noensinne.. Som om huden blir matet fukt rett og slett. Den er hvit så man ser lett hvor man påfører den, så har man valget mellom og enten skylle den av med vann, tørke den bort med en klut eller bare å sove med den. Den gir ikke noe særlig fett, men vil tro den er ypperlig til dehydrert hud som trenger fukt. Ikke av de dyreste heller.

Så er jeg fornøyd med REN f10 Smooth and Renew Mask, føles som honning og tørker ikke, gir ikke særlig med fukt, men gir fjeset en fin glød og overflate.

Disse er ihvertfall de jeg velger å foreslå som jeg synes har vært mer enn bare ok, men dette er jo selvsagt individuelt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...