Aggie78 Skrevet 24. mai 2012 #1 Skrevet 24. mai 2012 Jeg klarte å miste macen min i gulvet i dag. Den har hengt seg opp:/ har nito pc forsikring. Dekker den uhell? På forhånd takk for svar
Gjest avocadoen Skrevet 24. mai 2012 #2 Skrevet 24. mai 2012 Kan hende jeg tar feil, men har hørt man må ha "idiotforsikring". Ta deg en tur til butikken du kjøpte den av, så kan de svare deg skikkelig der.
Okapi Skrevet 24. mai 2012 #3 Skrevet 24. mai 2012 Hvis det er en maskin med harddisk (ie. ikke MacBook Air), så er det sikkert harddisken som er gåen. Burde ikke koste så mye å skifte ut denne.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #4 Skrevet 25. mai 2012 Det høres kanskje sleipt ut, men ikke si hvorfor det skjedde. Jeg klarte å miste maskinen på gulvet, og f*cka hele den interne disken (bærbar). Jeg bare skrev at jeg hadde skrudd den på, og hadde fått den feilmeldingen. No problem, sendte den inn, fikk byttet harddisk og alt var ok, hørte ikke noe etter det, og det er snart 2 år siden. Hvis det hadde vært en disk jeg kunne byttet selv, så hadde jeg ikke gjort det, men jeg vet at hvis jeg hadde vært ærlig så måtte jeg ha betalt: Harddisken, betaling for bytte av harddisk, frakt og returfrakt, og det var mye penger akkurat den gangen. Men det er ulempen med mini-bærbar 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå