AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #1 Skrevet 24. mai 2012 Jeg har alltid hatt "kuler" på leddene på tærne. De er som regel ganske harde, som et ekstra lag hud på en måte. Er alltid nøye med fuktighetskrem e.l., men de er like ille. Jeg er også nøye på hvilke sko jeg går i. Verre på den ene foten enn på den andre. Noen som har tips til å få litt penere tær?
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #2 Skrevet 24. mai 2012 Sånne har jeg og! Tror det er liktorner? Hvis det er det, så har jeg sett at man får kjøpt midler mot dette på apoteket.
Gjest Gjest_Kalia Skrevet 24. mai 2012 #3 Skrevet 24. mai 2012 Jeg syns ikke du hadde noe ille tær jeg, de hadde jo fin form og var velstelte og pene Men jeg ser jo de "kulene" du snakker om, om det ikke er liktorner som det står i posten over meg, men bare hard hud så kunne du jo kanskje prøvd forsiktig med sånn fotfil man bruker under foten? Aner ikke om det vil hjelpe noe, men det fungerer hvert fall strålende under føttene! (kanskje lurt å være litt mer forsiktig oppå tærne, for der har man jo ikke så sterk hud som under)
Gjest Stronger Skrevet 24. mai 2012 #4 Skrevet 24. mai 2012 Syns det så ut som liktorner jeg, er ikke så bevandret innen temaet men søkte etter liktorn på google http://www.dinside.no/838866/to-av-ti-vet-ikke-hva-liktorn-er
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #5 Skrevet 24. mai 2012 Det gjør vondt å file de, for selv om de er harde er det liksom "følsomme" eller hva man skal si. Takk for tips, skal sjekke ut litt ang liktorner Er fornøyd med føttene mine jeg, med unntak av de små kulene.... TS
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #6 Skrevet 24. mai 2012 Det gjør vondt å file de, for selv om de er harde er det liksom "følsomme" eller hva man skal si. Takk for tips, skal sjekke ut litt ang liktorner Er fornøyd med føttene mine jeg, med unntak av de små kulene.... TS
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #7 Skrevet 24. mai 2012 Det gjør vondt å file de, for selv om de er harde er det liksom "følsomme" eller hva man skal si. Takk for tips, skal sjekke ut litt ang liktorner Er fornøyd med føttene mine jeg, med unntak av de små kulene.... TS Ja tenkte kanskje det kom til å gjøre vondt Hadde en venninne som filte albuene sine en gang, det var ikke så vellykket. Men etter å ha sett det bilde, så er jeg enige med de andre om at det ligner liktorner Så dra på apoteket du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå