Gå til innhold

Hvordan er ditt garderobeskap?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal rive gamle skap på soverommet og fylle en hel vegg med garderobeskap. Har alltid vært vant til å ha lave, gamle skap som er veldig upraktiske, og jeg har veldig vanskelig for å se for meg hva jeg ønsker når det gjelder nye garderobeskap. Tenkte kanskje noen har inspirasjon å komme med her :)

Hvilke løsninger er du mest fornøyd med i garderobeskapet ditt?

Hva skulle du ønske hadde vært annerledes?

Post gjerne bilder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har en hel vegg med garderobeskap.

Vi har bare satt opp en skinne der det går tre skyvedører.

Ytterst står det gamle klesskapet jeg ikke ville kaste (det får plass inni garderobeskapet!) med hyller og oppheng, så følger to stativer med trådkorger som går helt til taket, så et opphengsområde for hans klær, der det er hyller over hvor vi oppbevarer ekstra dyner og sånt, og sist et kort trådkorgstativ med dynetrekk og slikt.

Kan se om jeg husker å ta bilde av det og legge det til seinere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har et par store garderobeskap. Ei stor hylle øverst til ullgensere og noen bokser med småting. Under er det en stang som går over hele bredden, og nederst er det ei hylleplate, sånn at det er plass til et par kurver/skuffer pluss litt på "gulvet" i skapet. Vi valgte å ikke ha noen faste hyller i skapene, siden det er så enkelt å putte inn løse hyller der det trengs. Jeg har et par små hylleløsninger som står på den nederste hylla, og samtidig er det plass til å henge opp korte topper fra stangen over. Oppå skapene er det også litt lagringsplass til store esker med vintertøy om sommeren og omvendt. Veldig fornøyd med denne løsningen. Lange selskapskjoler henger i et annet skap med mer høyde fra stangen og ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skapene jeg nå anvender er brukbare. Det eneste minuset er at det tidvis kan være vanskelig å finne frem klesplaggene du leter etter. Det hadde kanskje gjort seg best med en såkalt walk-in-wardrobe. Oh, well, en gang i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

Jeg føler at uansett skapatørrelse så har jeg mer klær enn plass, kjøper ikke så ofte nye klær heller :S Nå har jeg et bredt og høyt garderobeskap, men vil ha et til. Tipper mitt er mindre enn mange andres. Er ikke flink på praktisk fordeling i skapet. Litt her og litt der. Kan ta bilde hvis tråden ikke dør hen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en vegg med garderobeskap, som er delt i 4. Ene siden er det skuffer jeg har klærne mine i, men den andre siden er det en stang som jeg kan henge klær på (i tillegg er det plass til esker med småting under klærne som henger der).

Oppe er det skap jeg har til forskjellige ting. Det ene skapet er det sko i, og det andre inneholder bager og kofferter.

Ganske bra løsning, vet ikke hva jeg skulle gjort for at det skulle blitt bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en hel vegg med kleskap, men det er snart for lite. Liker klær og mote så det blir litt impulskjøp, og en god del av det ligger fint sammen brettet i hyller - mens kjoler, cardigans etc. er plassert på kleshengere. Men det er også er god del som ligger og flyter...uff da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...