Gå til innhold

"One night Stand" - han vil treffes igjen!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg er ny, håper jeg poster på riktig sted?

Men tilbake til mitt spørsmål. Jeg har truffet en gutt. Vi har truffet hverandre to ganger, og jeg har gitt han oral sex begge gangene. Den andre gangen var vi sammen neste dag (edru) og snakket og koste lenge. Da vi tok farvel sa han "Vi sees snart!". Mellom disse to møtene har han sendt meg litt meldinger og sånn, og sagt flere ganger "vi sees snart!".

Jeg var ikke sånn superinteressert i begynnelsen (skulle jo være en one night stand), men etter den dagen vi var sammen edru, har jeg ikke klart å glemme han. Det tok noen dager før han tok kontakt igjen. For 3 dager siden tok jeg affære. Jeg spurte om han ville treffes igjen; og han sa ja! :)

Vi avsluttet med "vi snakkes". Siden har jeg ikke hørt noe. SPørsmålet er bare; hva gjør jeg nå? Skal jeg ringe han, eller vente på at han tar kontakt? Jeg er også litt usikker på hva jeg vil med han. Skal han forbli en venn med benefits eller er det noen muligheter for at det kan bli noe mer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Janus
Skrevet

Jeg er også litt usikker på hva jeg vil med han. Skal han forbli en venn med benefits eller er det noen muligheter for at det kan bli noe mer?

Det er det som regel kun en måte å finne ut av på. Send ham en melding og avtal et møte.

:)

AnonymBruker
Skrevet

men blir ikke det masete? jeg har spurt han nå, burde ikke han kontakte meg?

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

Han gir deg forhåpninger sånn han holder på :gjeiper: Skjønner ikke vitsen med å skrive sånne ting når man ikke mener det. 3 dager en noK! kast han og gå videre :)

Endret av Nuppdupp
AnonymBruker
Skrevet

han vil bare ha sex...

Gjest Katten.
Skrevet

Du vet, du kan være den som initierer kontakt òg :)

Gjest Anna.S
Skrevet

Hvordan traff du han? Hvem tok kontakt for sug nummer to? Og hva skrev han når han tok kontakt 3 dager etterpå?

Bare sånn at vi har litt fakta på bordet her før jeg forteller deg om å dumpe han fordi han kun er ute etter at du skal suge han når det passer han.

Gjest Janus
Skrevet

To mennesker møter hverandre, liker hverandre og har lyst å se hverandre igjen. Hva er så komplisert og problematisk med det?

På grunn av at forholdet begynte lidenskapelig, så er det en god grunn til å ikke innlede noe mer?

Hva er det med denne analyseringen og dissekering av sosiale interaksjoner og tolkninger ut i fra en hel rekke med regler og vrangforestillinger som ingen vet hvor kommer fra i utgangspunktet?

Dere er voksne mennesker og har fått en hjerne å tenke med. Bruk denne, tenk for deg selv og gjør din egne valg. Det gjelder alle områder her i livet.

• Liker 1
Skrevet

To mennesker møter hverandre, liker hverandre og har lyst å se hverandre igjen. Hva er så komplisert og problematisk med det?

På grunn av at forholdet begynte lidenskapelig, så er det en god grunn til å ikke innlede noe mer?

Hva er det med denne analyseringen og dissekering av sosiale interaksjoner og tolkninger ut i fra en hel rekke med regler og vrangforestillinger som ingen vet hvor kommer fra i utgangspunktet?

Dere er voksne mennesker og har fått en hjerne å tenke med. Bruk denne, tenk for deg selv og gjør din egne valg. Det gjelder alle områder her i livet.

Skulle til å skrive mye av det samme, men nå slapp jeg det. Enig i dette.

TS: Don't think, just do ;)

Gjest "gjest"
Skrevet

ØØhh, så TS har gitt ham orale gleder og uten at han gjorde noe tilbake?

Da er det kanskje på tide fyren gjengjelder tjenesten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...