Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

lurer på en liten ting, min kjæreste sier at når han suger intenst på brystene mine så kommer dte noe ut... han mener det er melk. jeg er 20 år gammel, ikke gravid og aldri vært det... trodde ikke man hadde melk i brystene da....

Videoannonse
Annonse
Gjest Moonshadow
Skrevet

Hørtes litt rart ut det da.. Har aldri merket noe sånn på meg selv i allefall... Vet ikke om det er normalt. Kanskje det er noe annen form for veske..

Gjest Anonymous
Skrevet

ja men hva slags veske lissom? kom til å tenke,tenk om jeg har blitt uønsket gravid, men det burde uansett ikke lså inn etter en mnd det vel..

Gjest Moonshadow
Skrevet

Tror ikke melkeproduksjon starter før mot slutten av svangerskapet. så det er vel heller tvilsomt at det er melk.

Skrevet

Jeg heller til melketeorien. Det er jo bare hormoner som styrer melkeproduksjonen, og noen får melk bare uker uti et svangerskap (jeg fikk). Men du trenger ikke være gravid heller, tror jeg - det kan være nok med intens suging/stimulering av brystene (men her er jeg litt usikker, men mener å ha lest om det). Sannsynligvis er du en veldig moderlig type...

Skrevet

JO det kan forekomme at man får melk UTEN å være gravide. Ved innbilte svangerskap f.eks...

Skrevet

Er ikke dette det en kaller for råmelk da??? Er ikke det helt normalt at man kan skvise ut noe som ligner på melk, uten å være gravid eller amme?

Gjest GreenSky
Skrevet
Er ikke det helt normalt at man kan skvise ut noe som ligner på melk' date=' uten å være gravid eller amme?[/quote']

Det stemmer.

Skrevet

I.o.m. "mener og tror" er blitt kritisert (i en annen tråd), drister jeg meg likevel til å svare.

- Forhøyet prolaktin (hormoner som "surrer") kan føre til "melke"-produksjon (noe som ligner melk).

- Vet ikke hvor "normalt" dette er.

- KAN ha innvirkning hvor i mens-syklusen du er.

- Dette kan altså forekomme, uten at det er "noe galt"/"unormalt"!!

Og så var det det med å vite/mene/tro/ha sikkre kilder dah... :oops:

Kan (heldig vis) ikke legge ut link til legejournaler... :wink:

Skrevet

Litt kluss med hormonene er alt som skal til for at melkeproduksjonen setter i gang!!

Been there, done that :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

vet om noen som fikk det etter å ta tatt p-sprøyte

Gjest Anonymous
Skrevet

Viktig å vite at forhøyet prolaktin kan være en årsak til ufrivillig barnløshet.

Skrevet

:D Dette er helt normalt.

Kvinnekroppen vil forbrede seg på et evt. svangerskap hver eneste mnd.

Det er dette som gir økt produkson i melkekjertlene og det forhatte brystsprenget alle kjenner til før mens!

Brystene gjør seg klar til en evnt. unnfangelse hver eneste mnd!

Vi er fantastisk skapt, dere!

Mannen min har sett dette mange ganger hos meg også før jeg ble gravid.

Det går fint an å klemme ut noen dråper væske hvis det er rett tid i mnd!

:D La Guapa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...