AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #1 Skrevet 24. mai 2012 Hei! Skal snart reise ut igjen og lurte på hvordan reglene er år det kommer til bagasje typer når man reiser med charterfly. Har en dyne og par tøy som jeg gjerne ville tatt med og har ikke plass til kofferten....så går det greit om man tar med sånt i slike store oppbevaringsposer for dyner??? Håper på svar så fort som mulig......
Gjest Badabing Skrevet 24. mai 2012 #2 Skrevet 24. mai 2012 Du kan sjekke hvor mye bagasje du kan ha med i flyselskapets regler. Stort sett har man 1-2 innsjekket kolli, og opptil 25 kg. Er det mer, får du det med deg, men må betale overvekt.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #3 Skrevet 25. mai 2012 Men kan jeg ha med bagasjen i en " dynepose"? Den beskytter jo ikke som en vanlig koffer da men.....!!!
Gjest Badabing Skrevet 25. mai 2012 #4 Skrevet 25. mai 2012 Ja, det kan du vel. Jeg har hatt med en dyne en gang, og hadde den i en vanlig pose og pakket med plast rundt på oversizedesken på Gardermoen. Bare pakk den så den ikke blir ødelagt, man kan jo risikere at noe river hull på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå