Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner ikke Md moisture defense antioxidant moisturiser spf20 noen steder, hverken på internett eller i salong. Fikk inntrykk av at det var en del av dere på forumet som brukte denne, så hva har dere byttet den ut med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er gått ut av produksjon da det var noe feil med formelen. Det førte til at den skilte seg i pakken :)

Den kommer tilbake, men vet ikke helt når ;)

Skrevet

Du kan prøve Skin Doctors sin Skinactive14 Intensive Day Cream. Jeg synes den er veldig god. SPF 15. Om du har prøvd Matis sin Delicate Moisturising Cream, så vil jeg si at kreme fra Skin Doctors gir mer fukt. Holder huden også matt og fin, er lett å smøre utover, tørker knallraskt. Med Decleor sin Hydra Floral måtte jeg ofte vente 20 - 30 min før jeg kunne slenge på sminke, men med denne kan jeg gjøre det med en gang. :)

Koster £26 på FeelUnique, men CheapSmells har den for ca. £14. De har hatt den på salg en stund nå, så er lurt å slå til før salget slutter. Kommer i en fin fin pumpeflaske som er veldig praktisk.

http://www.cheapsmells.com/viewProduct.php?id=253755

Skrevet

Men jeg trenger nå! :P Har du noen tips til erstatning? :)

Skrevet

...mener du en erstatning fra vanlig butikk? Huff, nei, det vet jeg nok ikke! Kan ikke bruke noe fra butikk, da klikker huden min enda mer i vinkel.

Skrevet (endret)

...mener du en erstatning fra vanlig butikk? Huff, nei, det vet jeg nok ikke! Kan ikke bruke noe fra butikk, da klikker huden min enda mer i vinkel.

Nei, tenker på noe fra hudpleiesalong.

Ser at det finnes en dagkrem fra Dermalogica Clean start med spf, noen som har prøvd den?

Edit: Det var forresten ikke ditt innlegg jeg svarte på over her. Fikk ikke med meg at fler hadde svart :P

Endret av venus_
Skrevet

Du kan prøve Skin Doctors sin Skinactive14 Intensive Day Cream. Jeg synes den er veldig god. SPF 15. Om du har prøvd Matis sin Delicate Moisturising Cream, så vil jeg si at kreme fra Skin Doctors gir mer fukt. Holder huden også matt og fin, er lett å smøre utover, tørker knallraskt. Med Decleor sin Hydra Floral måtte jeg ofte vente 20 - 30 min før jeg kunne slenge på sminke, men med denne kan jeg gjøre det med en gang. :)

Koster £26 på FeelUnique, men CheapSmells har den for ca. £14. De har hatt den på salg en stund nå, så er lurt å slå til før salget slutter. Kommer i en fin fin pumpeflaske som er veldig praktisk.

Takk for tipset! Er skin doctors et trygt merke?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte også denne kremen, og min erstatning ble Jan Marini Antioxidant Daily Face Protectant SPF 30. Den har en litt annen konsistens, lukt og farge, men ellers oppfører den ser stort sett som MD sin. Gir fukt og beskytter mot solen uten å gjøre meg blank eller fet.

Skrevet

Jeg har prøvd Dermalogica sin Clean Start med SPF 15, men den ga utrolig lite fuktighet... ellers var den helt ok.

Jeg har faktisk merket mer forbedring nå med Skin Doctors enn da jeg kun brukte Decleor og MD sine produkter. Det er et trygt merke, ja. Jeg reagerer i alle fall veldig lett på produkter og har bare hatt gode opplevelser med denne dagkremen. Har faktisk kjøpt to stykker til av denne nå som den er på salg. Den er super super.

Skrevet

Jeg har prøvd Dermalogica sin Clean Start med SPF 15, men den ga utrolig lite fuktighet... ellers var den helt ok.

Jeg har faktisk merket mer forbedring nå med Skin Doctors enn da jeg kun brukte Decleor og MD sine produkter. Det er et trygt merke, ja. Jeg reagerer i alle fall veldig lett på produkter og har bare hatt gode opplevelser med denne dagkremen. Har faktisk kjøpt to stykker til av denne nå som den er på salg. Den er super super.

Selges den i Norge også? Eller må jeg kjøpe på nett?

Jeg brukte også denne kremen, og min erstatning ble Jan Marini Antioxidant Daily Face Protectant SPF 30. Den har en litt annen konsistens, lukt og farge, men ellers oppfører den ser stort sett som MD sin. Gir fukt og beskytter mot solen uten å gjøre meg blank eller fet.

Spf 30 synes jeg blir litt mye, 20 er maks for meg. Men takk for tips :)

Skrevet

Sikker på at det er spf i den? Finner ikke noe om det hverken på cheapsmells eller på nettsiden til skin doctors.

Skrevet

Har ikke sett Skin Doctors i Norge, nei.

Og hehe, har prøvd begge to... Bruker Matis sin nå, før brukte jeg Decleors. Som solkremer er de trygge og greie, men blir veldig blank. Er også tykke kremer (SOLKREM), ikke akkurat noe man kan bruke under sminke.

Gjest Vodka
Skrevet

Lukter det noe av kremen? Og er det en sterk duft som i Matis eller Decleor kremer, eller mild som i MD?

Skrevet

Er litt usikker på hvordan jeg skal sammenligne lukten. Vil si at den er mer som Decleor og Matis enn som i MD. Jeg reagerer ikke på parfyme så tenker aldri over det.

Gjest Vodka
Skrevet

Er litt usikker på hvordan jeg skal sammenligne lukten. Vil si at den er mer som Decleor og Matis enn som i MD. Jeg reagerer ikke på parfyme så tenker aldri over det.

Okei, den er uaktuell for meg da, synd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...