AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #1 Skrevet 24. mai 2012 Har hørt rykter om at kanel knekkebrødene fra wasa er tilbake i butikkene i Norge.Noen som vet om det stemmer? (er på sykehus så får ikke sett etter i butikken selv)
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #2 Skrevet 24. mai 2012 Oooh! De var gode husker jeg! Jeg kan ikke huske å ha sett de på rimi i det siste.
Gjest Cupcakes Skrevet 24. mai 2012 #3 Skrevet 24. mai 2012 Ååååå, jeg vil ha! De har jeg savnet skikkelig! Håper det stemmer at de er tilbake i butikkene, må sjekke ut det. Finnes de i sverige? For da kan jeg handle der om det ikke har kommet hit
Gjest NozMonster Skrevet 24. mai 2012 #4 Skrevet 24. mai 2012 Ååååå, jeg vil ha! De har jeg savnet skikkelig! Håper det stemmer at de er tilbake i butikkene, må sjekke ut det. Finnes de i sverige? For da kan jeg handle der om det ikke har kommet hit har ikke hørt at de har kommet eller skal komme tilbake, men man får tak i dem i sverige ja
Gjest Cupcakes Skrevet 24. mai 2012 #5 Skrevet 24. mai 2012 har ikke hørt at de har kommet eller skal komme tilbake, men man får tak i dem i sverige ja Da bare må jeg på harry-handel snart!
NullHull Skrevet 25. mai 2012 #6 Skrevet 25. mai 2012 Joda de er tilbake i Norge !! Men så langt har jeg kun sett de på Coop Obs! 2
Kladd Skrevet 25. mai 2012 #7 Skrevet 25. mai 2012 Joda de er tilbake i Norge !! Men så langt har jeg kun sett de på Coop Obs! Jeg har også sett de på Obs! Lurer på om de er like gode som jeg husker? Stod med pakken i hånda, men ombestemte meg av en eller annen uforståelig grunn..
Gjest Nenya82 Skrevet 25. mai 2012 #8 Skrevet 25. mai 2012 Åhh! De var så gode husker jeg.Må kjøpe hvis jeg ser dem en gang
Mayflower Skrevet 25. mai 2012 #9 Skrevet 25. mai 2012 De er såå gode, har harry handlet disse Sverige
belle_ Skrevet 25. mai 2012 #10 Skrevet 25. mai 2012 Ååå, aner ikke! Har kjøpt i sverige de siste ti årene. Fantastisk om de endelig er tilbake
Rumle Skrevet 25. mai 2012 #11 Skrevet 25. mai 2012 Joda de er tilbake i Norge !! Men så langt har jeg kun sett de på Coop Obs! Åh dette var virkelig gode nyheter!
Gjest NozMonster Skrevet 25. mai 2012 #12 Skrevet 25. mai 2012 (endret) til dere som har kjøpt dem på coop obs- er det firkanta som de en gang var, eller er de runde som i sverige? nå er det viktig at alle sammen kjøper kanelknekkebrød og får våre bekjente til å like dem og kjøpe dem også..vi kan nemlig ikke ta sjangsen på at det skal forsvinne igjen! Endret 25. mai 2012 av NozMonster 1
Kladd Skrevet 25. mai 2012 #13 Skrevet 25. mai 2012 til dere som har kjøpt dem på coop obs- er det firkanta som de en gang var, eller er de runde som i sverige? nå er det viktig at alle sammen kjøper kanelknekkebrød og får våre bekjente til å like dem og kjøpe dem også..vi kan nemlig ikke ta sjangsen på at det skal forsvinne igjen! Der jeg var var det sånne runde. Kanskje derfor jeg ikke kjøpte de; fordi de ikke var autentiske. Hehe Liker beste firkanta knekkebrød, jeg...
Gjest Cupcakes Skrevet 25. mai 2012 #14 Skrevet 25. mai 2012 Ånei, at de er på obs skulle jeg sett før vi handlet i stad.... vi drar til fjells rett etter jobb i morgen, tror ikke samboer vil kjøre til obs å kjøpe når jeg er på jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå