Gå til innhold

Hva er greia med one piece-dresser?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hver gang jeg ser en voksen person vandre rundt i one piece-dresser (eller Teletubbies-drakta), så dør noe inni meg, og jeg får samtidig sterk lyst til å stikke strikkepinner inn i øynene.

Som den sarte motesjelen tar jeg meg derfor friheten til å stille dette spørsmålet "hvorfor"?

One piece... :grine:

Endret av Aussie
  • Liker 3
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

det er da vel ingen som bruker det lenger??

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Seriøst? Trodde vi var ferdige med one-piece for ca et år siden jeg. Er det fremdeles folk som bruker det?? Du og du :sjenert:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker folk onepiece fortsatt?

Skrevet (endret)

det er da vel ingen som bruker det lenger??

Å jo da, tenk det!

I dag når jeg ante fred og ingen fare, og skulle stige ut av bussen, så dukket det opp en person i en....one piece-dress!

Hjertet sank :grine:

Endret av Aussie
  • Liker 1
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Å jo da, tenk det!

I dag når jeg ante fred og ingen fare, og skulle stige ut av bussen, så dukket det opp en person i en....one piece-dress!

Hjertet sank :grine:

Herregud, til og med her i svarteste skauhelvete bruker ikke folk one piece lenger. Enkelte folk må bo under steiner eller i huler for å ikke få med seg noe sånt :fnise:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, til og med her i svarteste skauhelvete bruker ikke folk one piece lenger. Enkelte folk må bo under steiner eller i huler for å ikke få med seg noe sånt :fnise:

Nemlig. Uansett, så skulle one piece-dresser aldri kommet ut på markedet, det gjorde vondt langt i motesjela mi å bivåne voksne personer vandre rundt som dårlige Teletubbies-kopier. Bare "antennen" på hodet manglet.

Gudene skal vite at jeg var nære ved å stikke strikkepinner inn i øynene ved flere anledninger. Bare det synet...

Og det verste, aller verste - var en voksen mann som vandret rundt i Teletubbies-drakta...! :grine:

Skrevet (endret)

Nemlig. Uansett, så skulle one piece-dresser aldri kommet ut på markedet, det gjorde vondt langt i motesjela mi å bivåne voksne personer vandre rundt som dårlige Teletubbies-kopier. Bare "antennen" på hodet manglet.

Gudene skal vite at jeg var nære ved å stikke strikkepinner inn i øynene ved flere anledninger. Bare det synet...

Og det verste, aller verste - var en voksen mann som vandret rundt i Teletubbies-drakta...! :grine:

Det var meg som skrev det foregående innlegget. Kom borti anonym bruker-knappen ved et uhell :gjeiper:

Endret av Aussie
Skrevet

Det har vel noe med deres stil å gjøre da. Det er ikke alle som er opptatte av mote og trender ;)Men hvis de liker det de går med så må vi kunne akseptere det.

AnonymBruker
Skrevet

Er jo et kjempedeilig plagg å sette på seg når man koser seg hjemme i sofaen da. Og etter man har dusjet om kvelden før sengetid. Hva er galt med det plagget da? Joggedresser, som så mange går med, er vel ikke noe særlig bedre.

AnonymBruker
Skrevet

Vel , jeg ville aldri i mine levedager gått med det offentlig. Men hjemme, i sofaen, diggeste plagget ever:)

Skrevet

Er jo godt å bruke hjemme om kvelden da! Men jeg har aldri brukt det offentlig annet enn i stallen =P

AnonymBruker
Skrevet

Er jo et kjempedeilig plagg å sette på seg når man koser seg hjemme i sofaen da. Og etter man har dusjet om kvelden før sengetid. Hva er galt med det plagget da? Joggedresser, som så mange går med, er vel ikke noe særlig bedre.

Skrevet

Er pussig å se hvordan sivilister velger å gå for modeller i lyse farger, lite slitesterke materialer og manglende gjennomsiktig kartlomme på låret nå når de endelig har oppdaget stridsvogndressens fortreffelighet og omfavnet den som det fantastiske 24/7-plagget det er. Velkommen etter, dere er bare et halvt århundre forsinket!

Gjest Eluveitie
Skrevet

Jeg har sett en dame i mørkerosa onepiece og skyhøye knelange støvletter, det var vanskelig å se bort, rett og slett.

Annonse
Gjest mjaow
Skrevet

Har alltid ønsket meg onepiece jeg. Kanskje jeg skal ta det store steget å kjøpe meg en nå :nigo: Kommer nok ikke til å gå ut av huset mitt med den, men den blir nok flittig brukt forran tv'en :sjenert:

Skrevet

Jeg forstår ikke hvordan noen kan legge så mye hat i et skarve klesplagg.

AnonymBruker
Skrevet

Skulle jeg brukt one-piece hadde jeg ihvertfall kjørt med stil.

dony0300teletub_headbands2.gif

• Liker 2
Skrevet

Vet ikke jeg, syns jenter som flyr rundt med designervesker på størrelse med sydenkofferten min ser ganske teite ut de også.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...