Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke goder har dere på jobb? Er det trening i arbeidstiden / dekket trening på treningssenter, mobil /pc, kortere dager på sommeren, avis, billige lån, osv, osv. Hva har du på din arbeidplass? Skriv gjerne også hvilken bransje/ privat/ offentlig

Jeg arbeider i et amerikansk oljeselskap, og vi har delvis dekket treningssenter, gratis kaffe/te/melk/farris/rett i koppen og bedriften dekker kostnaden på kaka som blir innkjøpt når noen har bursdag.

Videoannonse
Annonse
Gjest nemorosa
Skrevet

Jeg har ikke begynt i jobben enda, men skal snart begynne i et ganske stort og anerkjent firma. Av goder jeg får der er gratis mobiltelefon (nødvendig i jobbsammenheng), fleksitid, livsforsikring, helseforsikring, rabatterte priser på varer av bedriftens merker, bedriftshytte og rabatter på bl.a kino og bensin. Har også mulighet til å jobbe på bedriftens kontorer i utlandet over kortere/lengre tidsperioder :)

AnonymBruker
Skrevet

I staten:

- 5 minutter trim med en av sykepleierne to dager i uken for å trene skulderen (noe som selvsagt er gratis)

- fruktkurv hver tirsdag

- vaffelfredag

- lov til å snike i køen hvis jeg blir akutt syk (uoffisielt)

Skrevet

Gratis kaffe, gratis brus, pause når jeg selv vil og innimellom kjøper sjefen kake til oss :D

Jobber i resturant.

AnonymBruker
Skrevet

Fruktkurv, kaffemaskin/te/vann på pauserommet, kjøregodtgjørelse, rabatt på treningssenter, 2 gruppetimer i uka (arrangert av kollega som pleide å jobbe på treningssenteret vi får rabatt på) i arbeidstiden som vi kan bli med på, fleksitid så lenge vi er på jobb i kjernetiden, mulighet til å jobbe hjemme utenom kjernetiden, bedriftshytte, 10% rabatt på elektronikkbutikk, pauser når vi vil.

Jobber i oljebransjen. Er veldig bra i forhold til andre sektorer, men vet at mange oljefirma har enda bedre goder.

AnonymBruker
Skrevet

Jobber i dagligare, får 10% rabatt når jeg handler og treningsavtale på elixia.

Skrevet

jeg får med meg stort sett alle større konserter i bergen.

AnonymBruker
Skrevet

BrødmAt og kaffe. Jobber på SFO

Skrevet

Tørt brød og vann :(

• Liker 4
Skrevet

Gratis frukt, gratis kaffe, 40% rabatt på mat når jeg er på jobb, 40% på kaffeutstyr ellers, 25% rabatt når jeg ikke er på jobb, og et herlig og lærerikt miljø. Sistnevnte er kanskje den aller største goden for min del. Jobber i kaffebar.

AnonymBruker
Skrevet

Gratis trim, springer stort sett hele dagen.

Gratis slankekurs i arbeidstiden, rekker sjelden å spise mens jeg er på jobb.

Blæretrening; tid til å gå på toalettet er sjelden vare.

Bli kvitt mannen du kanskje en gang ville ha, men som nå, etter at du har jobbet ti år i helsevesenet er dritt lei av å aldri ha en opplagt kone, umulig å være impulsiv i hverdagen ( alt må planlegges minst tre måneder i forveien pga turnus) og aldri ha et normalt, sosialt liv siden du jobber, julaften, påska, 17 mai og pinsa.

Gratisbilletter til kommunes revy, laget og gjennomført av kommunens ansatte. Like avskrekkende hvert år.

En og annen konfekteske fra pårørende som synes vi faktisk er flinke.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Jobber deltid i matvarebutikk og får gratis brød, berlinerboller, bagetter osv. etter endt arbeidsdag. Får også med meg datovarer, blomster som har sprunget for mye ut, smågodt som er lagt i pose men ikkje kjøpt :)

AnonymBruker
Skrevet

Gratis vann, 20 % på alle varer på apoteket, får varer som snart går ut på dato, kurs med vareprøver, rabatt på trening. I grunn ikke stort..

Skrevet

Rabatt på butikkens egne varer, billigere treningsmedlemsskap, bedriftshytte, og rabatt på ordentlige jobbsko.

Skrevet

Får også 40 % på all maten vi selger der.

AnonymBruker
Skrevet

ingenting

AnonymBruker
Skrevet

Gratis kaffe/te, veldig fleksibel arbeidstid, en halvtime kortere arbeidsdag fra medio mai til medio september, 5 uker + 2 dager ferie, fri mellom jul og nyttår, gratis mobil, 300 kr sponset internett hjemme, helseforsikring.

AnonymBruker
Skrevet

Frukt hver dag og kaffe/te, mobil/pc, hjemmekontor og fleksitid, diverse forsikringer, trening i arbeidstiden på fullt utstyrt treningssenter på jobb (også gruppetimer om morgenen og ettermiddagen), massør på jobb, og diverse rabattordninger på alt fra offentlig transport til elektronikk og aviser.

Jobber i offentlig sektor, men i en del som konkurrerer med det private og derfor tilbyr samme typer goder som der.

Gjest Bobler
Skrevet

- Gratis kaffe

- Bursdagsgave

- Kake hver gang noen har bursdag

- Så mange røykepauser jeg vil ha

- 25% på varer og kan bestille ting til innkjøpspris.

- Gratis fòr til katten min

Gjest navnelapp
Skrevet

Fruktkurv, kaffemaskin/te/vatn/farris, køyregodtgjerdsle på reiser, diett på reiser, rabatt på treningssenter, veldig fleksibel arbeidstid, heimekontor, heimepc, mobil, aviser, bedriftshytte, 10% rabatt på skobutikk, rabattkort på tog, livsforsikring og billig lån.

Eg jobbar i staten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...